eerste fruithap en fruitsap

hallo,

Mijn zoontje is vandaag precies 5 maanden en omdat het vandaag zo warm was heb ik hem wat fruithap gegeven. Dit was wel zo vies dat de tranen hem in de ogen schoten.
Toen een fles water gegeven met als resutaat het zelfde gezicht en kokhals neigingen zo vies vond hij het. Vanmiddag ff wat fruitsap geprobeert maar ook weer geen succes.
Vandaag heeft hij het maar met 4 flessen gehad van 180cc maar die heeft hij niet leeggedronken en zijn avondfles van 200 cc die hij net op kreeg.
Zelf ben ik ook geen goede drinker dus ik neem aan dat hij dit een beetje van mij heeft.
Weet iemand hoeveel een baby op zo'n dag als vandaag moet drinken?

Groetjes
Moeder van Yorben
 
Hoi

Nou hier ook zo hoor. Komt denk ik door het warme weer. Mijn zoontje is 4 maanden, maar drinkt ook al 2 dagen erg slecht. Water lust hij gelukkig nog wel, maar de flessen gaan er maar matig in.
Let gewoon goed op zn luiers en wacht lekker weer tot het wat koeler is. Misschien kan je hem een beetje binnen houden omdat het daar wat koeler is?

Succes

Caroline
 
hoi
mn zoontje krijgt nu al 2 maanden fruithapjes maar bij elke eerste hap kijkt hij ook vies ff wenne gewoon blijven probeeren en wat drinken betreft hij lust ook geen water of diksap wel drinkt hij graag thee dus misschien is dat wat
s6 er mee
 
Nicole, een vraagje voor jou.

Wat voor thee geef je je kindje? Stijn drinkt zijn flessen ook niet goed leeg. Water wil hij niet uit de fles, maar wel van een lepeltje  
Misschien dat hij thee wel lekker vindt. Ik ben benieuwd naar je reactie!

groetjes,
Pauline
 
Terug
Bovenaan