eerste fruithapje

Onze zoon is 4 maanden en van de week hebben we hem voor het eerst een fruithapje gegeven.
Volgende week een afpraak bij het CB maar vraag me af op welke tijdstippen je een fruithapje en groentehapjes geeft.

ik ben een juni mama, maar ik geef de fruithapjes 's ochtends tussen de eerste twee voedingen

en het groente hapje geef ik rond 18 uur met daarna een voeding.

Op het kdv zeiden ze dat je dit soort hapjes tussen de voedingen doet.....vandaar

Als ik te snel ben na de eerste voeding gaat het alleen niet zo goed. Ongeveer 2 uur na de voeding werkt het best om dat mijn dochter dan 'trek' heeft.

En maak je geen zorgen: de eerste weken is het echt alleen maar knoeien en rommelen, maar het komt vanzelf goed!

succes

je kunt eigenlijk beter beginnen met groentehap zeggen ze. ik heb dit bij me eerste dochtertje ook gedaan. rond 18.00 uur.
en fruit later tussen 10 en 11
op den duur valt dan de fles van 11 weg en wordt dat 12 uur en met de fles van 15.00 gebeurt dit hetzelfde maar hier gaat nog een aantal maandjes overheen

dank je voor de reacties, we gaan het maar gewoon eens proberen. Hij heeft er al een knoeiboel van gemaakt, handjes in de mond net na een bananenhapje en dan aan zijn hoofdje zitten en noem maar op, kei leuk toch?

Terug
Bovenaan