Eerste fruithapje

baby glenn

New member
Xilyano is sinds gisteren weer helemaal beter! Hij heeft vandaag zijn eerste fruithapje op...maar je zou niet zeggen dat het zijn eerste was. Ik gaf hem het eerste hapje en hij begon gelijk heel enthousiast te eten en het volgende hapje kon niet snel genoeg komen anders begon hij te piepen. Hij heeft bijna een halve banaan met een beetje melk erdoor op.
Om ongeveer 14:15u had ik hem dit gegeven en even over 3 heeft hij nog 160 borstvoeding gedronken. Is dit kort op elkaar of juist goed? Hoe doen jullie het?
 
Ik geef het fruit tussen de flessen door. 11.00 fles 13.30 fruit en dan rond 15.30 fles.

Waarom geef je melk door t fruit als ik vragen mag?
 
@tamjo, ik heb hem banaan gegeven maar als je dat prakt is het een beetje dik en als je dan zomaar een heel klein beetje melk erdoor doet krijg je een lekker zacht hapje.
@hmimes, fruit in de fles?

Wat geven jullie allemaal voor soorten fruit en groente? Ik weet dat ze banaan, peer, wortelen en broccoli mogen maar verder weet ik het niet zo.
 
je kan het zien op google wat ze mogen hebben voor groente en fruit ik heb het opgeschreven en aan de koelk gehangen . Ja heel handig fruit in de fles aanlengen met melk of water net een shake makkelijk als je op staop moet . Je kan liga door de fruit doen om het compact zacht te krijgen . Ik doe het ook door de melk in fles hmmm .
 
Ik geef jvelino:
groenten : bloemkool , Sperziebonen, Snijbonen,Wortels,Brocolli en Dopertjes. bruine bonen met appel
fruit: banaan , peer,appel, eerst apart van me kaar daarna appel/peer of banaan/aardbei zelf mixjes maken.
 
in de winkel kan je op de potjes kijken welke smaken zijn samengevoegd. kan je dat thuis van verse groenten/fruit zelf doen :)! heb je lekker vers ipv potjes en toch lekkere smaken bij mekaar! ik ben zelf nog niet begonnen. ik wacht nog ff denk ik. ze is er ook nog niet super aan toe ofzo, dus ik zie wel wanneer ik begin!
 
Terug
Bovenaan