Eerste groente hapjes

Hoi hoi!

Ons zoontje is nu 4 maand.. Dus begonnen met groentje hapjes, of terwijl meer proeven.. ?
Maar... Onze zoon heeft heel erg last van krampjes nu. Hij perst heel veel, en laat veel windjes.. Heel erg sneu.
Ik twijfel nu om verder te gaan met de hapjes, of nog even uitstellen een maandje of 2..
Wat hebben jullie hierin gedaan? Nog tips eventueel?
Alvast bedankt!

Liefs..
 
Mijn dochtertje is ook 4 maandjes en zijn net een week begonnen met oefenhapjes. Alleen ben ik begonnen met banaan. En dan paar dagen achter elkaar. Vanaf vanavond ga ik iets anders pakken. Perzik staat op het programma. K heb op dit moment niet echt klagen mbt krampjes en persen terwijl dit maanden een probleem was. Wij geven in de avond als wij avondeten haar oefenhapjes. Tussen 2 voedingen in.
Groente pakken we iets later

Groetjes Noortje
 
Kan er beetje bij horen. Probeer het tussen een fles voeding in te geven. Bijvoorbeeld begin vd middag. Dan kan je goed kijken hoe hij erop reageert.
Het duurt vaak wel even voor ze gewend zijn aan vast voedsel. Zolang hij op eet wat hij krijgt zou ik gewoon doorgaan .. mocht het echt erger worden qua krampjes kan je altijd overleggen met het cb wat verstandig is
 
Ik zou het gewoon doen, het is toch vooral proeven wat ze doen in het begin. Kies wel groente die niet voor winderigheid zorgt voor de zekerheid (koolsoorten).
 
Mijn dochtertje had dit ook, je merkte echt dat de groente hapjes haar niet lekker vielen. Wij hebben toen 3 weken gewacht en het weer opnieuw geprobeerd. Toen kon ze er een stuk beter tegen!
 
Terug
Bovenaan