Eerste gymles gehad! Doen jullie aan gym, yoga of ietsd dergelijks?

Hai meiden!

Gisteren de eerste Zwanger & Fit gymles gehad! Eigenlijk meer een kringgesprekje om elkaar te leren kennen. Wel weer leuk en gezellig hoor, al die dikke buiken!
Het lijkt me een leuke vlotte groep meiden, en heb echt zin in de komende 10 weekjes!
Lekker een uurtje genieten van de zwangerschap.

Doen jullie aan gym, yoga of andere zwangerschapscursus?

Liefs, Billie

Hey,

Ik heb morgen m'n  vierde les van de zwangerschapsbegeleiding. Het is inderdaad een lekker uurtje gezellig bezig zijn met andere zwangeren. Bij ons scheelt de eerst uitgerekende met de laatst uitgerekende nu 12 weken. Best veel en dan te bedenken dat we na morgen 4 weken "vakantie" hebben van de gym.

Bij de eerste heb ik het ook gedaan. Toen heb ik maar 3 lessen gehad. Na de vakantie die we er toen tussen door hadden was ik al bevallen. Bij de tweede heb ik toen niet gedaan. En nu had ik dus zoiets van: we doen alleen maar leuke dingen en slechter wordt je er niet van. Het is gelukkig een gezellig clubje, dus we hebben er weer zin in morgen.

Claudia

Hoi!

Bij de eerste heb ik wel zwangerschapsgym gedaan. Alleen de oefeningen kon ik niet mee doen. Het was wel leuk, maar nu ga ik niet. Het voegt niets extra's toe.

Groetjes,
Nelly.

haai billie,

ook ik doe aan yoga...heb ik met justin ook gedaan en heb er echt iets aan gehad, met name wegpuffen en verschillende houdingen enz. ik vond het dus zeker de moeite waard en heb me nu ook weer opgegeven. ik ga met ong. 26 weken zwangerschap erheen. ook ik heb er wel weer zin in, al is het maar gewoon omdat je idd lekker 1 uurtje voor jezelf hebt heeeeeeeerlijk!! geniet ervan!!

liefs sweety

hoihoi,

Ook ik heb in de planning staan om te gaan gymen, onder begeleiding van een fysiotherapeute.
Ik kan alleen helaas pas half augustus beginnen, ook i.v.m. de vakanties en dat terwijl ik nu al 28 weken ben, ik hoop maar dat ik er dan nog wat aan ga hebben!
Ben benieuwd...

Groetjes,
Anne

Hallo,

Ik heb alleen bij de eerste zwangerschapsgym gedaan. Ik was het niet van plan, maar op aanraden van de verloskundige ben ik gegaan. Ik vond er dus helemaal niets aan, alleen het contact met de andere zwangeren was leuk.

Ik heb bij mijn vorige 3 zwangerschappen ook op zwemmen voor zwangeren gezeten en dat is echt heerlijk! Vooral de laatste weken. Nu ga ik dat ook weer doen. Het is nu natuurlijk vakantie, maar vanaf 18 augustus lig ik weer iedere week in het water! Ik heb er nu al zin in.....

Groetjes,
Els

Hoi meiden,

Ik heb bij de eerste twee zwangerschappen op zwangerschapsgym gezeten, maar dat viel me de vorige keer al tegen. Ik was toen ingedeeld in een groep met meiden die voor eerst zwanger waren waardoor er maar weinig nieuwe informatie voor mij was. Natuurlijk was het wel super gezellig met de andere meiden, maar hun vragen en ervaringen waren natuurlijk gebaseerd op een eerste zwangerschap.

Als ik nu voor het eerst zwanger zou zijn zou ik zeker gym of yoga aanraden!! Ik heb jaren poweryoga gedaan, dus ik vind zwangerschapsyoga nu niet echt een optie voor mij... anders had ik dat zeker gedaan!

Ik wil dus eigenlijk nu gaan zwemmen voor zwangeren. Het zwembad zit bij ons letterlijk aan de overkant van de straat, ongeveer 200 meter verderop. Het enige nadeel is dat het om 19.00 uur 's avonds begint op woensdag. Normaal gesproken zijn we dan net klaar met eten en gaan we de kinderen naar boven brengen. Ik moet nog maar eens kijken of dat allemaal zo te plannen is dat ik om 19.00 uur in het zwembad kan liggen!

Veel plezier allemaal met wat jullie gaan doen... of niet gaan doen natuurlijk!

Groetjes, Michele (28+4 van de 3e)

Terug
Bovenaan