<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen, omdat ik geen idee heb hoe dit stukje opgroeiende baby nou weer werkt, haha. </p><p>Sinds mijn dochtertje 4 maanden is ben ik braaf begonnen met oefenhapjes. Ze was al super geïnteresseerd in wat wij aten namelijk. Ik ben begonnen met een hapje banaan, peer, mango en heb 1 keer worteltjes geprobeerd. Ik heb hier zo'n plastic babylepeltje voor. </p><p>Dit klinkt alsof er al heel wat gebeurt. In de praktijk valt het me wel een beetje tegen, stiekem... Mevrouw heeft namelijk nog steeds géén idee hoe ze zo'n lepeltje afhapt. Ze stopt steeds haar tong ervoor. Ook heb ik het idee dat dat wat ze doorslikt, per toeval doorgeslikt wordt. Niet omdat ze het nou zo bewust doet. Ze is nu 5.5 maand, je zou verwachten dat ze het nu wel een beetje begint te snappen... </p><p>Hoe is dit bij jullie gegaan? Wil ik te veel of te snel? Daar zie ik mezelf ook nog wel voor aan hoor..
Ze is ook nooit een hele fanatieke drinker geweest, die speen pakt ze ook altijd bijzonder in haar mond. Benieuwd naar jullie visie hierop!</p>