Eerste hulp bij kinderongelukken

Hier heb ik me een tijdje terug voor opgegeven. Net voordat hij hier op het forum werd aangeraden. Vanavond is de eerste keer. Ik ben heel benieuwd of het wat is. Ik vind het wel fijn, want er zullen vast nog weleens wat ongelukjes gebeuren.  

Gr. natasja mv Jamie  

Hoe was de eerste bijeenkomst? Ik heb die cursus ook gevolgd in november en moet zeggen dat ik de cursus echt iedereen kan aanraden. Vaak denk je te weten hoe je moet handelen en dan is het toch vaak niet helemaal goed! Ook kregen wij een les over reanimatie bij baby's en kinderen.  Regelmatig blader  ik het cursusboek nog even door en weet dan weer alles over ingeslikte punaisses, batterijen, zondagsarmpjes, glasscherven, erwten in neuzen, etc!

Lisenka mv Tessa

Ja was erg interessant. Ik heb alweer zin in volgende week., Ik heb nu al dingen meegekregen die ik idd verkeerd gedaan zou hebben. Je moet je er gewoon bewust van worden. Het was nu echt nog heel erg op theorie, maar we hebben wel al kinder en babypoppen gereanimeerd. Ik ben blij dat ik me heb opgegeven en ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.

Gr. Natasja mv Jamie

Ik heb me ook voor deze cursus aangemeld. Hij was hier alleen al gestart, dus ik sta nu op een wachtlijst. Ze wisten nog niet wanneer de volgende cursus weer gaat beginnen. Het lijkt me in ieder geval wel erg zinvol. En als ik je verhaal zo hoor, hoop ik dat ze snel weer een nieuwe cursus aan zullen bieden.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan