Eerste inentingen gehad

Hallo meiden,afgelopen donderdag hft onze meid dr eerste prikjes gehad ff huilen natuurlijk,daarna lekker geslapen.maar toen werd ze wakker en was dr beentje stijf geworden en toen was ze zo ontroostbaar,echt heel sneu,ze is normaal erg rustig en tevreden nou dit was wel ff wat anders,mijn dochter van elf jaar kon er niet tegen en is naar boven gevlucht.toen lekker warm badje gemaakt en beentjes gemasseert,zetpilletje gegeven en is ze om 6u avond in slaap gevallen en alleen nog wakker geworden voor voeding en verder gaan slapen weer.het was zoo zielig.maar verder alles goed ze was 5cm gegroeit nu dus 58cm en 5300gram,ze was 1100gram aangekomen dus dat gaat super,hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal goed,liefs

Nou ze doet het verder erg goed zo te lezen.
Onze eerste dochter gaf helemaal niks om de prikjes en heeft er geen last van gehad. Lisa krijgt de prikjes over 2 weken, ben dan heel erg benieuwd hoe zij ermee zal omgaan.

dinsdag had Wilco zijn prikjes en hij was er erg zielig van en meteen er boven op kreeg hij donderdag en vrijdag een sprongetje.. waren bij jou de eerste prikjes ook meteen de eerste keer bij de cb? want dan lopen onze kinderen qua gewicht en lengte aardig gelijk op!

Hoi nee hier krijgen ze met ruim 2maanden de eerste prikjes dus ik was al een keertje geweest by het cb alleen de eerste keer alleen gewogen en gemeten.hoezwaar woog je zoon by ge geboorte dan,cennet woog 3205 gram dus wel netjes met 2mnd al 5300 gr,succes verder liefs

Nienke heeft op 6 nov haar prikken gekregen, ze gaf geen krimp. Daar in tegen zat ik te huilen (ik ben als de dood voor naalden namelijk). Ze werdt een beetje hangerig en sliep veel, iets wat ik wel lekker vondt kon ik eens goed aan de slag in het huis. Begin december krijgt Nienke de tweede reeks prikken.

Ticho heeft afgelopen donderdag zijn eerste prikjes gehad! Het ws huilen toen ze gezet waren, maar erna was het snel over. De dagen erna wel hangerig en huilerig, maar sinds gister lijkt ie er weer bovenop te zijn en hebben we ons vrolijke ventje terug!
Verder doet ie het ook erg goed, hij woog 4710 (bij geboorte 3210) en was 59 cm lang (bij geboorte 49).

Terug
Bovenaan