eerste inseminatie mislukt

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

vanmorgen zou ik gaan testen of ik zwanger zou zijn. ik ga naar de badkamer pak de test uit maar voordat ik ga plassen veeg ik nog even af om te kijken of de rode duivels er waren die waren er niet dus ik al blij nou ik plas over de strip leg hem in de vensterbank en op het moment dat ik afveeg jahoor de rode duivels dus de test was natuurlijk hartstikke negatief. nou ik heb het ziekenhuis net weer gebeld dus we gaan nu voor ronde 2 heb wel flink gejankt vanmorgen maar heb een hele lieve man die me getroost heeft ondanks dat hij zichzelf de schuld geeft omdat het probleem bij hem ligt. nou ga ik straks met mijn vriendin lekker naar de makro en dan ga ik eens lekker shoppen voor de sinterklaas dan kan ik mijn gedachten verzetten.

gr. linda

hoi ,

shit zeg das balen .had het zo voor je gehoopt
hopelijk is het met de volgende poging wel raak he

heel veel sterkte nu

Wat jammer nou zeg! Ik had zo gehoopt dat er gewoon eens iemand in de 1e ronde geluk zou hebben! Maar inderdaad niet getreurd..nieuwe ronde nieuwe kansen!! Enne haal maar leeg hoor die Makro! Kan errug opluchten hahahaha!
x ing

Hoi Linda,

balen zeg! Zeker nu je net een test had gedaan.

Sterkte

groetjes Belle

Hoi Linda,
Wat vervelend dat het toch is doorgebroken! Zul je altijd zien, test al verbruikt, komt het toch nog!
Hoop dat je goed slaagt bij het shoppen. Geeft toch enigzins troost!
XXX Yvet

Hoi Linda,

Hé, wat jammer nou, die rot  zijn zo lang we gebleven. ZE HADDEN WEG MOETEN BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk heb je je teleurstelling al een beetje kunnen verwerken. Ga je meteen weer aan IUI nr 2 beginnen of neem je even pauze?

Kruimel

He bah, die duivels wachten inderdaad altijd tot NA het testen en als je inmiddels op van de zenuwen bent...BALEN!
Koop iets moois voor jezelf (helpt altijd) en op naar de volgende ronde!
Heel veel succes...

groeten, Saartje

Terug
Bovenaan