Eerste inwendige onderzoek tijdens innestelingsfase?

<p>Hoi! </p><p>Vrijdag heb ik mijn eerste inwendige onderzoek bij de huisarts. Maar ook zit ik dan precies in een eventuele innestelings fase. </p><p>Ik denk dat iedereen het gevoel wel kent dat je alles goed wilt doen om zoveel mogelijk kans te hebben op een zwangerschap, en dan ga ik overal over twijfelen. Vandaar misschien een beetje een rare of overdreven vraag haha:</p><p>Daarom wil ik vragen of iemand denkt dat een onderzoek slecht zou zijn voor een innesteling? </p><p>Alvast bedankt! </p>
 
Hoi, 
Ik heb toevallig een inwendig onderzoek gehad bij de gynaecoloog. Tijdens de innestelinsperiode.
Bij mij is het goed gegaan en ben nu 29 weken zwanger.
Was er ook niet van uit gegaan dat het bevrucht was, gezien het al langer duurde maar dus toch wel. 
Volgebs mij kan het dus gewoon, en anders je huisarts bellen en na vragen. Mocht je het niet willen dan de afspraak misschien verplaatsen naar een datum? 
 
Weet je zeker dat je bij je huisarts een inwendig onderzoek krijgt ? En niet dan pas een doorverwijzing voor een gynaecoloog? Heb dat nog nooit gehoord namelijk, dat een huisarts dat doet ?
Ik heb gister een inwendige echo gehad. Ik zit ook precies 9 dagen na mn eisprong. Is geen probleem. Ze gaan alleen met een echo-apparaatje in je vagina dus komen verder nergens. Je voelt er nauwelijks wat van...
 
Terug
Bovenaan