Eerste IUI achter de rug

Hallo Allemaal,

Mail op dit vreemde tijdstip even snel. (kan niet slapen omdat ik vandaag al veel te veel geslapen heb, wilde al eerder deze avond een mailtje sturen maar dat is er niet van gekomen omdat ik ineens mijn moeder beneden hoorde binnenkomen en tja dan blijf je natuurlijk niet boven zitten. Ik heb me even wat beter gevoeld maar later op de avond weer zo beroerd. Nu gaat het momenteel wel aardig. Ben net naar beneden gegaan om een kleine portie frambozenvla te eten (heb ineens zo'n honger......) Dus hieronder het mailtje wat ik al eerder op t forum wilde zetten, en dan zo weer terug naar bed.

Hallo allemaal,

Hier een kleine update van ons!

Vandaag was de grote dag: de Inseminatie.
Ik zag er erg tegenop, niet omdat ik de inseminatie op zich eng vind ofzo, nee maar omdat ik me nog steeds zo hondsberoerd voel.

Heb sinds zondag, eigenlijk al sinds zaterdagavond last van pijn in mijn maag, misselijkheid, een opgezette en beurse buik en pijn in de rug. Ook nog eens hoofdpijn. Normaal ben ik niet iemand die snel zeurt. Maar.............begin het zo zat te worden.

Vanacht nog geen half uur geslapen, ik heb de hele nacht boven de pot gehangen en met mijn ochtendjas in bed liggen rillen.
Dus wij naar het ziekenhuis vandaag, potje ingeleverd, een uurtje later nadat ze de jongens hadden gewassen en de beste zwemmers hadden uitgezocht. Werd ik geinsemineerd. Het was heel even vervelend. Je voelt het wel natuurlijk, maar ik stond daaraantegen zo weer buiten.

De klachten vinden ze vreemd, deze zijn van overstimulatie van de eierstokken door de hormonen, maar had maandag echt maar 2 eitjes van 18 mm. ..........................als zij het al niet weten hoe moet ik t dan weten he!

Nou goed ben gelijk na thuiskomst in mijn bedje gaan liggen en heb de hele middag geslapen. Rogier had net gekookt, (heb al 4 dagen niet of nauwelijks gegeten) maar dat ging ook niet, ik heb alleen wat appelmoes naar binnen geslurpt. Nu even dit berichtje en dan ga ik zo echt weer mijn mandje in.
Hoop zo dat ik morgen weer helemaal de oude ben..............maar goed ik zie het somber in. ....................zucht

Echter heb ik er alles voor over en neem dit maar voor lief, mag alleen hopen dat ik dit niet nog 5 keer zal moeten doorstaan, herkent een van jullie deze klachten trouwens door het homoon spuiten?

Hoi,
dit klinkt inderdaad wat te maken kan hebben met overstimulatie..maar alleen uit de boekjes, want ik heb het dus niet meegemaakt. jeetje, wat rot allemaal. hopelijk voel jeje snel beter en dat het andere klachten worden
heel veel succes en sterkte!

Hoi Cynthia
Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest maar goed
balen zeg dat je last heb van die vervelende kwalen
net wat je zegt je hebt er alles voor over
Fijn dat de inseminatie verder goed is gegaan
nu maar afwachten
ik ga voor je duimen
groetjes sabine

Hoi Cynthia,

ik heb nog geen ervaringen met IUI maar zoals het er nu uitziet gaat dat er wel van komen als mijn eisprong eens een keer regelmatig wil worden.
Wat vervelend voor je dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat je snel weer opknapt en ik hoop voor jou en je mannetje dat een goed bericht binnenkort daar een handje bij gaat helpen.

Ik duim voor jullie.

Groetjes,
Lil

hoooiiiii cynthia

Het is wat he allemaal.... Ik hoop dat je je ondertussen wat beter voelt. Het komt vast en zeker door de hormonen in combinatie met toch wel wat spanning en dat is heeel logisch. Ik hoop voor je dat je het niet nog 5 x mee hoef te maken maar dat het hier bij blijft.
Het kan erg frustrerend zijn he? Ik werd vooral kwaad en moest dan weer  maar nu heb ik progestan bolletejs en daar moet ik wel van overgeven.

Maar we gaan er voor met zijn allen hand in hand samen zijn we sterker dan alleen. hier kunnen we elkaar er door slepen. Dat is erg fijn.

Ik hoop dat je over twee weken goed nieuws voor ons heb. Heel veel sterkte op het wel bekende maar o zo spannende wacht bankje.
Zal aan je denken.

Liefs Rozmarijn

Terug
Bovenaan