eerste iui/kid in januari 2010

hallo,
ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en nu al 6 jaar bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje.
na veel onderzoeken is gebleken dat ik nooit zwanger zal worden van het zaad van mijn man, maar omdat de wens bij ons beide erg sterk is, zijn we nu begonnen met donor zaad.
ik heb afgelopen donderdag 28 januari de eerste insiminatie gehad.
ik vind het heel spannend en slopend om te wachten tot ik de test mag gaan doen.
wie heeft ook in januari de eerste iui gehad,en moet nog even afwachten tot de test.??
ik wens iedereen veel sucses en sterkte

Hallo dreamer,

Wat een ontzettende spannende tijd voor jullie zeg......fingers crossed!!!

Houd ons op de hoogte!

Verder nog geen ervaring met IUI (wij horen maandag meer).

Bij het topic voorstel rondje lees je een aantal verhalen van de meiden op dit forum!

Succes!

Hoi Dreamer

Ik heb afgelopen vrijdag mn eerste iui gehad en net als jij is het nu wachten geblazen. Erg irri, want eigenlijk wil je meteenw eten of het wel of neit gelukt is. Dus we machten maar weer af, meer kunnen we toch neit doen he.

We lopen zowat gelijk zie ik nu.
Had jij ook wat bloedverlies na je inseminatie op die dag?

Gr WEndy

Ha Dreamer,

spannend! mag ik vragen hoe ze daar bij jullie achter gekomen zijn dat je mans zaad niet geschikt is?
Wij zijn nu vandaag voor het eerst naar n kliniek gweest, we weten al dat het zaad slecht is, maar nu gaan ze n uitgebreidere test doen om wat precieser te kijken.

grtjs sparkle

hallo,
wendy;
het is idd erg vervelend om weer te moeten wachten zeker omdat je niet weet waarop weer een teleurstelling of eindelijk goed nieuws.
ik heb bij de insiminatie geen bloedverlies gehad maar wel buikpijn. waneer mag jij gaan testen? ik op 12 feb.
sparkle;
wij wisten al heel snel dat het voor ons niet vanzelf zou gaan omdat mijn man een spierziekte heeft, maar we konden wel van zijn zwemmers zwanger worden die zouden dan uitgezocht kunnen worden.
hellaas is gebleken dat de kwaliteit van zijn zaad helemaal niet goed is buiten de ziekte om.
jij gaat ook een spannende tijd tegemoet ik wens je heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.
groetjes dreamer

Terug
Bovenaan