eerste IUI mislukt

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik ongesteld geworden. Terwijl ik morgen voor een zwangersschapstest naar het ziekenhuis moet. Toch maar even gebeld, maar ze willen toch dat ik kom. Misschien vinden ze toch iets van zwangerschapshormonen in mijn bloed. "Misschien is het wel een innestelingsbloeding"zei die mevrouw aan de telefoon. Nou, dit is menstruatie, hoor. Ik voel het aan mijn hele lijf!!!
Valt echt even tegen. Na 3 jaar elke maand een teleurstelling moeten verwerken, is dit toch anders. Na een IUI heb je toch iets meer hoop.
Gelukkig hebben we nu een maand ziekenhuispauze en kunnen we even bijkomen, want ik heb het rare idee dat het nu toch niet meer gaat lukken en dat de overige 5 pogingen geen nut meer hebben. Belachelijk natuurlijk, maar het zit nu eenmaal in mijn hoofd.
Ik hoop dat ik die belachelijke gedachte uit mijn hoofd kan verbannen en dat we straks weer met goede moed kunnen beginnen. Eerst maar even met een wijntje op de bank hangen.

Kippie

Hoi Kippie,

Wat balen zeg... Maar wie weet is er inderdaad een sprankje hoop voor morgen?? Probeer het voor nu toch maar lekker uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk dat ook is. Je hebt in ieder geval een maandje rust (is dat het beleid van je ziekenhuis, of wil je dat zelf?). Ik zit in hetzelfde schuitje, heb afgelopen donderdag mijn eerste IUI gehad dus ik weet hoe je je voelt.. je denkt dat er eindelijk wat gebeurt. En dan dit.. bah!
Succes met alles!

Groeten, Saar

Hoi Saar,

Omdat ze bij ons in het ziekenhuis met hormoonstimulatie werken, slaan ze altijd een maand over zodat alles weer even tot rust kan komen. Niet alleen mijn lichaam heeft het nodig, maar ikzelf op dit moment ook!!! Dus eigenlijk vind ik het wel prettig.
Zo, en nu ga ik lekker even in bad dobberen met de nodige potjes en zalfjes. Heerlijk.

Groetjes, Kitty.

Hoi Kippie, ik weet precies hoe je je voelt, ik heb vorige week ook de rode duivels op bezoek gekregen na de eerste IUI. Mijn teleurstelling viel toen best mee, maar ik had de week ervoor enorm last gehad van de hormonen, ik werd er gewoon compleet gestoord van. Het leek wel of er een sneltrein op hol was geslagen in mijn hoofd. Ik heb toen ook met mijn man besloten om een maandje over te slaan......ik had het even helemaal gehad.

Maar tijden kunnen keren........eenmaal ongesteld geworden had ik zoiets van: het gaat wel weer, dus meteen om Clomid geweest bij de huisarts en gister weer begonnen..................

Probeer het positieve eruit te halen, geniet lekker van een extra lekkere wijn, verwen jezelf en dan voel je je vast weer een stuk beter. Bij mij helpt dat in ieder geval heel goed, lekker even shoppen, wat leuks voor jezelf kopen........

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan