eerste IUI mislukt

Hallo allemaal !
ik had zoals een paar van jullie weten op 18-3 mijn eerste IUI poging ! vandaag hadden wij normaalgesproken een test mogen doen maar gisteren ben ik precies op dag 28 in mijn cyclus ongesteld geworden ! nou eigenlijk had ik mij al erop ingesteld dat het deze keer niet zou lukken ook met mijn achtergrond PCOS maar je hoopt er natuurlijk wel op uiterraad ! Wij laten de moed niet  zakken en gaan gewoon voor de volgende ronde ! Maandag voor een uitgangsecho en dinsdag weer beginnen met Gonal 37.5IE

wie ondanks PCOS toch zwanger is geworden , heb ik een vraagje bij welke poging  het is gelukt ! Ik weet ieder lichaam is anders maar ben gewoon nieuwsgierig !

Groetjes Alexandra en Michiel

Hoi Alexandra

Jammer dat het mislukt is. Helaas heb ik geen ervaring met pcos, dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Succes met de volgende poging.

Lydia

Hallo Alexandra,

Balen dat deze poging mislukt is.
Je klinkt in elk geval wel heel positief voor de volgende ronde. Fijn hoor!

Ik heb ook PCOS, maar ben niet zwanger geworden/geweest door middel van IUI.
Ik heb alleen clomid gebruikt en pregnyl gespoten. De rest was aan ons zelf....
4 jaar geleden ben ik na 3 behandelingen zwanger geraakt en afgelopen dec/jan ben ik na 8 behandelingen zwanger geraakt. helaas is deze zwangerschap afgebroken door een miskraam.
Nu gaan we weer voor de 2e behandeling na de miskraam. Alleen de 1e is afgebroken, omdat de eitjes niet wilden groeien.

Heel veel succes voor jou!!!
grtjs
mama Peet

hoi hoi,

Wat balen voor je zeg! en dat ook nog precies op een van de laatste dagen voor je mocht testen!! bah irritant zeg..
Ik weet en beetje hoe je je voelt want bij mij is ook de eerste iui net mislukt..
Maar ook wij gaan weer vol goede moed ertegenaan.
Ik duim voor je voor de volgende keer en hou je taai..

Liefs haag

Terug
Bovenaan