Eerste IUI poging gestopt

<p>hoi,</p><p>Ik kom net uit het ziekenhuis en ik merk dat ik het even van me af moet schrijven.</p><p>Vorige week vrijdag, na 5 dagen 1 tablet Chlomid per dag te hebben geslikt, voor de eerste echo. Een paar eitjes te zien, maar allemaal nog te klein. Vanmorgen weer geweest en helaas 4 follikels, allemaal rond de 16cm en dus de poging gestopt. Geadviseerd om anticonceptie te gebruiken en deze poging op te geven. <br /><br />Ik voelde gelijk veel emotie op komen en kon dan ook mijn tranen niet bedwingen. Na 1,5 jaar zelf proberen had ik veel hoop op het traject, alleen mocht het nu niet zo zijn. Deze maand niet gedronken en met alles en nog wat rekening gehouden, wat een teleurstelling. </p><p>Ik heb nu 8 tabletten Provera gekregen om de groei te stoppen en het tweede gedeelte van de cyclus te gaan inzetten. Wie heeft hier ervaring mee? Zouden jullie ook deze maand anticonceptie gebruiken? Of het toch zelf proberen? We zitten zeker niet op een vierling te wachten, maar het voelt allemaal zo verloren nu... </p><p>Zucht.. Wat een lange weg. Iedereen om je heen zwanger binnen een korte periode, het voelt zo oneerlijk. </p><p>XXX</p>

Hoi hoi,

wat vervelend voor je,ik snap je gevoel van een gemiste kans!
zelf heb in laatst met een kans op een drieling evengoed geklust(overigens uit een ivf en twee mooie follikels van mezelf)  de kans is zo klein Maarja blijft een lastige keuze!

succes ermee

Hoi ElsieJoy,
Bedankt voor je berichtje! Ik heb voor de chlomid altijd een hele regelmatige cyclus en eisprong gehad. 

Ik had ook eigenlijk liever zonder chlomid willen starten, maar dat doen ze helaas bij dit ziekenhuis niet meer. 
Ik heb vorige maand een kijkoperatie gehad en alles zag er goed uit, ook bij mijn partner alles gecontroleerd en goed.

We zijn nu met IUI gestart omdat er eigenlijk geen andere optie meer is.. Lastig want nu denken we... hadden we het nog maar zelf geprobeerd maar goed.. Wellicht is dit alleen het begin en moeten we afwachten wat me lichaam doet bij een halve pil chlomid..

Zucht :) 

Ik snap dat het erg lastig is als je altijd een eisprong had en er niks mis lijkt te zijn, je nu met clomid ineens 4 eitjes hebt. Maar bedenk je goed dat het weldegelijk zo kan zijn dat ze alle 4 bevrucht raken deze keer en deze 4 zouden dan ook nog kunnen splitsen. Bij 3 is het al een risico maar 4 en op het uiterste 8? Krijg je nog een echo om te zien of de ook echt alle 4 nog doorgroeien? Ondanks dat ze geen iui doen

Je hebt helemaal gelijk.. De emoties zijn wat gezakt en we hebben met even goed gepraat. Deze keer geen poging :(Ik krijg een echo als me volgende menstruatie is gestart. Die verwachten ze, door de provera, een week eerder dan gepland. Dan kijken ze of alle eitjes weg zijn en dan starten met een halve pil chlomid..even rust nu..

Terug
Bovenaan