<p>hoi,</p><p>Ik kom net uit het ziekenhuis en ik merk dat ik het even van me af moet schrijven.</p><p>Vorige week vrijdag, na 5 dagen 1 tablet Chlomid per dag te hebben geslikt, voor de eerste echo. Een paar eitjes te zien, maar allemaal nog te klein. Vanmorgen weer geweest en helaas 4 follikels, allemaal rond de 16cm en dus de poging gestopt. Geadviseerd om anticonceptie te gebruiken en deze poging op te geven. <br /><br />Ik voelde gelijk veel emotie op komen en kon dan ook mijn tranen niet bedwingen. Na 1,5 jaar zelf proberen had ik veel hoop op het traject, alleen mocht het nu niet zo zijn. Deze maand niet gedronken en met alles en nog wat rekening gehouden, wat een teleurstelling. </p><p>Ik heb nu 8 tabletten Provera gekregen om de groei te stoppen en het tweede gedeelte van de cyclus te gaan inzetten. Wie heeft hier ervaring mee? Zouden jullie ook deze maand anticonceptie gebruiken? Of het toch zelf proberen? We zitten zeker niet op een vierling te wachten, maar het voelt allemaal zo verloren nu... </p><p>Zucht.. Wat een lange weg. Iedereen om je heen zwanger binnen een korte periode, het voelt zo oneerlijk. </p><p>XXX</p>