Eerste iui

Mij werd gezegd 2 paracetamols een half uur van tevoren in te nemen tegen verkrampingen van de baarmoeder. 
De enige keer dat ik dat niet vergeten ben, was het raak ?.

1. Ontspan! Het gaat heel snel en je staat zo weer buiten! Ik vond de eerste keer ook enorm spannend.
2. Zorg dat je blaas iets gevuld is, dan ligt de baarmoeder recht en heb je minder kans dat het slangetje de wand raakt. Dat kan krampen geven. Als dat gebeurt kun je altijd nog een paracetamol nemen. Ik merkte de eerste keer niets en de tweede keer raakten ze de wand en had ik wat krampen. Dat was oncomfortabel, net alsof ik ongesteld moest worden.

Hey hey! Het is allemaal goed gegaan. Wat krampjes als het slangetje er in gaat maar verder niks. Ik vind persoonlijk de eendenbek niet mega vervelend. Ontspan! Ik vond het fijn om even te blijven liggen en heb de rest van de ochtend vrij genomen om even lekker op bed te liggen en te chillen! 

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar kan de antwoorden op mijn vragen niet vinden en wil mijn verhaal graag delen. 
Ik heb een lesbische relatie, zijn nu 1.5 jaar bezig voor een 2e kindje. De 1e heeft mijn vrouw gedragen. Deze keer hoop ik zwanger te worden. Onderzoeken gehad daar kwam pco uit. Ovulatie controle gehad, geen goed groeiend eitje. Deze ronde begonnen met clomid 50mg om iui te gaan starten op dag 10 waren er 2 eitjes te zien van 9 a 10 mm. Arts wist niet of deze goed zouden groeien. Vandaag dag 15 echo waren er 4 eitjes te zien. 15mm 14mm 13mm en 10mm. Arts wilde meteen deze poging afhaken en volgende cyclus minder clomid. 
Ik was het hier totaal niet mee eens. Mijn lijf heeft 1.5 jaar niks gedaan bij de controles en nu doet het eindelijk iets. Ik lees dat bij vrouwen het eitje niet goed doorgroeid dus ik heb de hoop dat die van 13 en 10 mm niet doorgroeien want bij 2 eitjes  mag ik een pregnyl spuiten en voor de iui doorgaan. Bij meer dan 2 eitjes niet. Ik ben blij dat mijn lijf eindelijk doet wat ik wil maar het is nu weer teveel. Is er kans dat over 2 dagen 2 eitjes verdwenen zijn of zouden ze alle 4 doorgroeien? 

Terug
Bovenaan