eerste iui

Hoi allemaal

Ik ben hier nieuw , ik zal me even voorstellen; ik heet in het echte leven ingrid
ben getrouwd en wij zijn nu sinds ruim een jaar bezig voor ons eerste kindje wat dus nog niet erg lukt .
Allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis en dat was allemaal inorde .
Nu krijgen we deze maand ons eerste iui behandeling.
Best spannend allemaal maar ik heb wel goede hoop .
Nou heb ik gehoord dat het maar 20 procent kans van slagen heeft ???
heeft iemand hier ervaring mee of er iets over gehoord   ben ben erg nieuwsgierig
Ik   hoor het graag  

gr happywoman

Hoi,
Zoals je in het onderwerp onder de jouwe heb kunnen lezen ben ik dus vandaag ongesteld geworden nadat ik 24 maart mijn eerste iui heb gehad.  Wij zijn nu ruim 1,5 jaar bezig. De reden dat wij voor iui in aanmerking komen is dat het zaad van mijn vriend van slechte kwaliteit is. Bij mij zelf zou alles goed moeten zijn, drie weken geleden een hsg gehad met positief resultaat en ook de samenlevingstest was goed. Voor de iui heb ik ovulatietesten gebruikt en de dag na de positieve test ben ik geinsemineerd.  Het insemineren zelf stelde heel weinig voor en ik voelde er weinig van. Na de inseminatie moest ik nog 10 minuten blijven liggen. Er zijn hier nog veel meer meiden die met iui dus je zit hier goed! Heel veel succes met alles de komende tijd! groetjes

In utrecht is het 50% en in haarlem 35%, hoe dat kan moet je me niet vragen!!!
Helaas loop ik in haarlem, maar ik hou utrecht aan.
Spannend hoor de eerste keer, maar uiteindelijk stelt de inseminatie zelf niet veel voor. Ik wens je heel veel succes, er zijn nu heel veel meiden die met iui bezig zijn.Wij hebben 28 maart de 2de gehad.
Ik zit nu nog te wachten maar ik denk niet dat het is gelukt.liefs ilona

Hai,

Ik ben nieuw hier. Wij zijn al iets langer dan 2 jaar bezig. Toen ik stopte met de pil, was ik na 3 maanden meteen zwanger, helaas na 11 weken en 3 dagen heb ik een miskraam gehad. Sindsdien lukt het eigelijk niet meer.

Bij mijn man zit het goed, maar bij mij niet helemaal. 1 Eileider zit dicht door baarmoederslijmvlies. Ik heb dus nog maar 1 eileider. Volgens mij arts kan ik daarmee gewoon zwanger mee worden. Alleen is dat tot heden nog niet gebeurd. Ik heb IUI vorige maand voor het eerst ook  gehad, helaas ben ik vandaag ongi geworden... Maar ik geef niet op, zeker nu ik jullie verhalen heb gelezen. Wat ik dus wil zeggen, is dat je niet op moet opgeven hoe teleurgesteld je ook kan worden.  En dat wij je allemaal steunen.

Maar voor jou toi, toi, toi. Meid, ik hoop dat het raak is!!

Groetjes, sabrina

Bedankt lieve meiden voor de berichtjes ik heb 12 april   mijn nod dag en dan moet ik het ziekenhuis bellen ivm iui d eben heel benieuwd maaaarrrrr ... ik hou jullie op de hoogte gr happy woman

Hoi,

ik heb zelf 3x IUI gehad, helaas zonder resultaat. In ons geval is het
zaad van mijn man niet goed genoeg voor IUI. Gelukkig hebben ze ons
niet tig keer een IUI behandeling laten ondergaan. We gaan nu voor ICSI.

Maar ik heb ook al genoeg verhalen gelezen van vrouwen die door IUI
zwanger zijn geworden. Er is dus nog hoop!! En die moet je niet
verliezen.

We gaan er toch allemaal voor......

Succes,

gr. Puck

Terug
Bovenaan