Eerste IUI

A

Anoniem

Guest
Beste Meiden,

Ik had effe een vraagje,heb afgelopen dinsdag mijn eerste IUI gehad en nu moet ik dus op 2 december weer ongesteld worden,maar ik ben het afgelopen weekend niks anders dan chagarijnig geweest en heb het ook steeds bij vlagen heel warm,kan het zijn dat ik eerder ongesteld word of hoort het allemaal bij de IUI(en de hormonen spuiten)??????

Ik hoop op een antwoord,want ik voel me best wel onzeker,wie ie wie kan mij uit de brand helpen die hier ervaring mee heeft?BVD.......

ps ben niet nieuw hier maar reageer gewoon niet zo vaak meer.

Liefs truida

Hoi Truida

Ik heb geen ervaring met IUI, maar het zou best aan de hormonen kunnen liggen denk ik. Als ik clomid gebruik ben ik ook een totaal ander mens. Opvliegers, hoofdpijn, chagrijnig enzo.
Ik hoop voor je dat het vroege zwangerschapskwaaltjes zijn!

Caroline

Hoi,

Het kan heel goed zijn dat het de hormonen zijn. Die drijven ons vrouwen tot gekte! hahaha! Vroege zwangerschaps klachten kan eigenlijk nog niet echt.
Ik hoop wel dat jij een van de gelukkige bent waar het zomaar eens lukt de eerste keer!
Succes!
gr.Inge

Hoi,
Spannend zeg. Ik ga komende cyclus ook starten met IUI. Vandaag ben ik begonnen met Provera vor 10 dagen, volgende week hebben we prikles en daarna starten. Ik vind het hartstikke spannend.
Het is voor jou natuurlijk hopen dat je niet ongi wordt en gewoon zwanger bent van deze eerste IUI.

Ik duim voor je.
Gr, Randa

wat spannend!

Ik hoop voor je dat het met 1 IUI raak is voor jullie!

Klachten zoals misselijk, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten en pijntjes in de buik zijn weet ik uit ervaring van de hormonen, dus ik bedoel. Probeer rustig af te wachten en je niet gek te maken..................

Ik duim voor je dat het gelukt is

Cynthia

Beste meiden,

Dank je wel allemaal voor jullie lieve en steunende woorden.
Het is moeilijk maar ja je moet wel reëel blijven he,ook al ga je er van alles bij bedenken.
Het is nog even afwachten vrijdag weet ik meer,oei oei oei wat duurt dat nog lang,maar we houden vol,tja wat moet je ook anders.
Eigenlijks heel  ver in mijn achterhoofd weet ik wel dat de eerste keer wel supersnel zal zijn en ga er dan ook niet echt vanuit,maar zou toch wel mooi wezen,wat zeg ik SUPER zijn.

We zien wel en wachten nog maar eventjes af!!!!!!!!
Voor jullie allemaal blijf ik duimen en voor mijzelf ook......tot gauw zou ik zo zeggen!!!!

Doei doei,groetjes van truida

Terug
Bovenaan