eerste iui

Hoi allemaal,

Aankomende week krijgen wij onze eerste iui.
Ben vrijdag naar zh geweest voor meting maar was nog aan de kleine kant dus moet dinsdag weer komen om te kijken en dan wordt er gezegd wanneer we gaan beginnen.

Vind het best spannend allemaal.
We hebben al allerlei onderzoeken achter de rug en het is eigenlijk onverklaarbaar waarom het maar   niet wil lukken. Misschien dat het nu eindelijk mag gebeuren.

Groetjes,

San

Hoi San,

Heel veel succes met je 1e IUI. Ik zit nu op het wachtbankje na mijn 1e IUI.
Volgend weekend mag ik testen, dus ik ga nog een spannende week tegemoet.
Jij heel veel succes, de IUI op zich stelt niet veel voor, het wachten daarna vind ik wel heeeeeel lang duren. Ik hoop dat het voor jullie hiermee wel gaat lukken!

Liefs, Cath

Hoi.Cath,

Voor jou dus ook heel spannend allemaal. Ik duim voor goed nieuws voor je.
Ben vandaag naar zh geweest en heb pregnyl gehad en morgen volgt de eerste iui. dan kan ik ook plaats nemen op het wachtbankje.

Succes deze week nog en ik lees wel hoe het verloopt.

liefs San.

Hoi San,

Veel succes morgen, ik vond het vooral erg spannend. En bereid je maar vast erop voor dat de wachtweken erg lang duren.
Ik zou zondag as mogen testen maar dan zit ik al in Frankrijk. Ik ga morgen even bij de huisarts langs want ik moet steeds kleine beetjes plassen en heb een aantal dagen buikpijn gehad. Wil even zeker weten dat ik geen blaasontsteking heb........en als ze toch testertjes in m'n urine aan het stoppen zijn dan vraag ik ze natuurlijk wel of ze er ook even een zwangerschapstestje tegenaan gooien . Kan natuurlijk best onder het mom van eventuele medicijnen die ik zou moeten gaan gebruiken...... Als ik iets weet voordat ik op vakantie ga dan laat ik het zeker weten, anders duurt het nog 3 weken voordat ik weer op internet kan (zijn jouw wachtweken ook al voorbij).

Liefs, Cath

Hoi Cath,

Gelijk heb je dat je dan meteen vraagt of ze dat kunnen testen. Zou ik ook doen.
Ik hoop voor je dat je goed nieuws te horen krijgt zo net voor de vakantie.Zal voor je duimen.

Ben vanochtend in zh geweest voor de behandeling. Nu is het dus ook voor ons wachtenwachtenwachten. Worden 2 lange weken pff.

Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan.

Liefs San

Hoi Janneke,

Het was behoorlijk spannend vanochtend. Mijn vriend en ik hadden het potje ingeleverd bij het lab zodat ze dat konden splitsen en toen moesten we nog een uur wachten totdat we het weer op konden halen.

Toen terug naar biometrie waar ze het heeft ingebracht. Nu breekt dus een spannende tijd aan van wachten. Maarja die   2 weken zijn ook weer zo om.

Voel me nu eigenlijk wel heel rustig.
Maar hoe is het met jou eigenlijk nu?   Krijg je nu nog een evaluatiegesprek wat ze gaan doen?

Groetjes,
San

Zorgen dan dat je veel afleiding hebt deze week, veel leuke dingen doen!

Ik heb afgelopen vrijdag een soort van evaluatiegesprek gehad. En eigenlijk zeiden ze niet meer dan dat ze me naar huis sturen en ik gewoon moet afwachten. Volgens hun heb ik een grote kans op een 'gewone' zwangerschap.  
Nou dat hopen we dan maar. Het is heel raar, maar verstandelijk weet ik dat ik opgelucht moet zijn maar gevoelsmatig heb ik zoiets van " eerst zien dan geloven".

Daarom is het goed dat ik vrijdag lekker op vakantie ga en  even met hele andere dingen bezig zijn!  

Maar ik blijf goede hoop houden hoor!

En dat moet jij ook doen, ik duim met je mee!

Groetjes!

Terug
Bovenaan