Eerste ivf niet gelukt.

Hallo,
Gisteren ongesteld geworden. Juist op een hele feestelijke dag want mijn dochter deed haar eerste communie.
Ik kreeg dus een huis vol visite.Ik heb me aardig goed kunnen houden totdat iedereen om vier uur weg was toen kwam het verdriet pas echt.
Je hebt er echt alles voor over om zwanger te worden en waarom lukt het dan niet!!!!
We zijn inmiddels al drie jaar hier mee bezig. ( vorig jaar twee keer bbz )
Net het ziekenhuis gebeld en 11 juni voor een evaluatie gesprek. En we geven de moed maar niet op we hebben nog twee kansen.

Even een vraagje is het normaal dat de menstruatie veel heftiger is.
Ik heb me toch een buikpijn niet normaal meer.

Groetjes Denise

Hi Denise,

Wat ontzettend jammer voor jullie zeg dat de 1e IVF niet gelukt is, en dan ook nog wel op zo'n feestelijke dag. Meid, wat zal dat moeilijk voor je geweest zijn. Ik hoop voor je dat de lichamelijke pijn inmiddels wat minder is. Kan je niet vertellen of het normaal is dat je na een niet geslaagde IVF meer buikpijn hebt omdat ik zelf geen IVF heb maar IUI. Heel veel sterkte gewenst om deze teleurstelling te verwerken!!

Liefs Scorpy

Hoi Denise,

jammer dat het niet is gelukt. En dan heb je ook nog een huis vol, kun je je ook nog niet eens echt laten gaan. Weet je al wanneer je weer mag starten of heb je een rust maand?

Sterkte en geef de moed niet op!!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan