eerste IVF niet geslaagd....

helaas...

vandaag uitslag van mijn bloedtest gehad.
negatief...

we zijn er toch wel behoorlijk ontdaan van.
met name door de ellende die er allemaal omheen is gebeurd.
ik moet mijn lijf  nu een mnd. rust geven,
en dan in aug. kunnen we hopelijk op voor een terugplaatsing met de ingevroren cryo's.   weet niet hoe deze behandeling heet...??!!
(mits alles natuurlijk  goed gaat)
we hebben besloten om er dan, zo mogelijk, 2 terug te laten plaatsen.

liefs, een wat down vlindertje...

LIEVE JANA

Wat een pech.... en je hebt het al zo zwaar gehad, met de pijn en ziekenhuisopname. Ik vind het echt heel vervelend voor jou en je man!! Ik had het je ZO gegund!
Zoals je al zei, is het denk ik inderdaad belangrijk dat je eerst weer een beetje tot rust moet komen. Het is wel fijn dat je nog cryo's hebt, dan hoef je geen hormoonstimulatie (met alle risico's van dien, zoals je aan den lijve hebt ondervonden) en punctie te ondergaan in augustus, toch? Hopelijk lukt het dan wel!! Gun jezelf eerst de tijd om bij te komen van de ivf achtbaan, zeker zo'n eerste keer, als alles nieuw is, lijkt me erg belastend.
Heb je trouwens in het zkh bloed laten prikken ipv een thuistest?
Laat je gauw weten hoe het gaat en hoe je je voelt?
Ik denk aan je meid! Dikke knuffel Maan

Hoi lieve Jana

Wat jammer dat het niet geluk is deze ronde. Je hebt al zoveel moeten doorstaan en dan een negatieve uitslag. Das echt balen!
We leven met je mee meid en hopelijk gaat het snel weer een beetje beter.

xxx Niekje

Jana,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Na alle doorgemaakte ellende is dit de nekslag.
Hoop dat jullie de komende tijd weer een beetje op adem mogen komen voor de cryo tp.

Heleen

Lieve Jana,

Wat ontzettend oneerlijk en verdrietig dat je na die hele ellendige behandeling nog niet eens zwanger bent geraakt ook zeg! Ik had het zo voor je gehoopt!!! Ik hoop dat je de rust kunt vinden om even bij te komen voor je met de eerste cryo begint. Heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf!

Liefs, Anke

lieve lieve Jana

Met veel teleurstelling lees ik je berichtje!
Ik had je het zo ontzettend gegund na alle ellende met de overstimulatie enz....

Meid ik hoop dat je ergens de kracht kunt vinden om verder te gaan, alhoewel ik heel goed snap dat je daar als een berg tegenop ziet.

Hou je taai! Ik denk aan je!
Liefs,
mama Peet

Lieve Jana,
Wat begrijp ik goed dat je down bent...
Vreselijk na alle ellende die je hebt moeten meemaken deze maand maar... je hebt nog cryo's en wie weet kun je je cryo-cyclus zonder hormonen doen. Dat is mij ook elke keer gelukt al ben ik er helaas niet zwanger van geworden
Ik ga in augustus de laatste cryo-cyclus doen in de 1e IVF poging, cryo nummer 4
Wij hebben alleen de laatste maal 2 cryo's laten terugplaatsen, maar helaas ook niet aangeslagen.
Verwerk deze mislukking eerst goed voordat je verder gaat... het is niet niks, daar kwam ik ook pas later achter...elke terugplaatsing staat op zich
Veel sterkte

Liefs, SunshineJo

hé meiden,

merci voor jullie lieve berichtjes.
we zijn teleurgesteld maar laten ons er niet onder krijgen.
tuurlijk, we hadden grote hoop dat het aan zou slaan, maar helaas.....
het is niet anders!!
we nemen nu een mnd. verplichte rust, en gaan er daarna weer met volle moed tegen aan.
ik ben er van overtuigd dat het een x moet lukken.

liefs, jana xx

Terug
Bovenaan