eerste julibaby geboren...

Nou de eerste juli baby is geboren. Dus wie oh wie zou de eerste augustus baby krijgen??
Het gaat allemaal zo snel!!! Ik zelf ben op 8 augustus uitgerekend, maar ik denk dat ik dat niet ga redden. ( let op, de kleine denkit daar heeeeeel anders over en het blijft lekker warm bij mama zitten.)

Ik ben vorige week opgenomen geweest door mijn bloeddruk. Ik mocht gelukkig na een paar dagen weer naar huis. ( moest wel een beetje zeuren en veel beloven) En daardoor denk ik dat het eerder komt. En door wat de artsen zeiden. Maar goed, de kleine beslist.
Ga weer lekker van het mooie weer genieten.

Groetjes

Hoi,

Wat komt het dan ineens dichtbij hè.
Nog maar 5.5 week en dan is het al augustus!
Ik ben ook wel benieuwd wanneer de eerste augustus-baby komt.
Ben zelf pas de 14e uitgerekend maar heb al een paar keer gedroomd dat de baby toch in juli komt...
We zullen zien!!

Iedereen nog succes de laaste paar weekjes!

gr. Cora

Ik ben 1 augustus uitgerekend: zoals we weten komen maar 4% v.d. babies ook op de daadwerkelijk uitgerekende datum.
Plus ivm allerlei gedoe heb ik verhoogd kans op dat ze eerder komt, wel tot 2 wkn...dat zou dus al over 3 wkn kunnen zijn...als ik me echt rustig hou, kan het wel langer duren.
Ik denk dat ze zo en zo een juli baby wordt...ik hoop zelfs op de 29ste van juli want mijn oudste dochter is van 29 september...dat zou wel bijzonder zijn!

spannend allemaal!
groetjes Hilal
34w4d

Ach ja ik mag nog even. Volgens de berekeningen zou het de 14 zijn, maar de echo zegt de 26e. Zou dus ook maar zo sept. kunnen worden.
Vind het wel erg spannend. We hebben nu wel een leuk cluppie, zou wel jammer zijn dat het uit elkaar valt.

liefs daan

Wat kunnen een aantal weken dan veel schelen he?
Of je bv  1 of 31 augustus bent uitgerekend: da's 5 weken verschil.

Ik ben de 24e/25e uitgerekend, zou ook best september kunnen worden...

Ja, er waren dacht ik 2 of 3 tweeling-mama's, maar volgens mij kletsen ze niet meer mee. Misschien wel samen/apart?
Geen idee.

Groetjes Manda 31.3

hoi hoi
nou vanmiddag hadden we dan HET gesprek en controle

helaas was mn eigen gyn er niet en moet 8juli weer terug komen en dan word de datum misschien nog aangepast,maar zoals het er nu uitziet word de kleine (grote) man gehaald op 28juli met een keizersnee...
hij groeit als kool dus tkan nog eerder gebeuren
vandaag had hij een gewicht van zo,n 3100 gram al en dat komt overeen met ruim 37 wekenhij gaat dus steeds verder voor lopen ze snappen ook niet waar het vandaan komt want mn suiker was 5,5 en dat is dus prima ook ben ik zelf maar 6kilo aangekomen..
maar goed wat ik me nu dus af vraag (toen ik thuis kwam) als de baby nu op 37weken zit met groei enzo kan ik dan al niet eerder weeen enzo gaan krijgen en word het nog eerder geboren pff wel lastig allemaal zo als je alles weet vante voren hahaha

nou ik zou jullie op de hoogte houden en das bij deze gedaan:p:p

liefs

Terug
Bovenaan