eerste keer brabbelen

mijn zoontje is nu 7 weken en begint nu als die het naar ze zin heeft als die wakker is geluiden te maken. vaak lijkt het net of hij ja zegt.
ook begint hij steeds meer te lachen ook al ligt hij te slapen.
is dit niet een beetje erg vroeg of is het normaal zo vroeg.
 
hi saloua

nee hoor dat is vrij normaal baby 's gaan meestal tussen de 6 en 8 weken lachen en beginnen dan ook met brabbelen en naarmate ze ouder worden gaat het steeds harder djaimy is nu 9 en halve week en lachtte naar ons met ongeveer 7 weken en met ongeveer 8 weken begon hij met brabbelen en eergisteren ging het volume omhoog hij keek er zelf verbaasd van en net lag hij weer lekker te kaaieren tegen zijn mobiel.

groetjes angela
 
Mijn dochter is 8 weken en afgelopen week heeft ze de oren van mn hoofd geklets, dit begon al vanaf week 5 ongeveer en vanaf week 6 verteld ze hele verhalen, ook merk ik dat ze erg veel fantasie heeft want ze kan bijvoorbeeld naar buiten liggen kijken en dan heel hard in zichzelf liggen lachen en kraaien, erg leuk!! Ook heeft ze van de week voor het eerst een heel mooie schaterlach laten horen, ik ging er spontaan van huilen zo mooi vond ik het hahaha
 
even een reactie, het eene kind is laat het andere vroeg.
Zo is mijn zoontje erg vroeg met zijn dingen, hij is ook nog eens dik 4 weken te vroeg geboren hij is nu 6 maanden en doet dingen van 8 maanden. Jou kindje heeft misschien wat langer de tijd nodig. maar komt echt wel.
groetjes angela
 
Terug
Bovenaan