Eerste keer brood, kan niet zitten. Hoe?!

Goedemorgen dames!

De titel zegt het al, ik ga beginnen met de eerste oefenhapjes brood, maar mijn kindje kan nog niet zelfstandig zitten, dus niet in een kinder stoel.. ( dit mag alleen bij zelfstandig zitten toch?)

Hoe doen / deden jullie dat?
Ik dacht brood te geven in een wipstoeltje, maar dat is natuurlijk niet helemaal recht op zitten ?

Groetjes
 
Haihai!!
Mijn dochter kreeg haar 1e broodje in het stokke newbornset. Maar daar zitten ze ook niet volledig rechtop in. Ik denk dat in de wipstoel prima kan hoor! Volgens mij zette ik mn zoontje ook gewoon in de wipstoel..

Succes!
 
Mijn dochtertje van 5,5 maand zit al 2 maanden in haar kinderstoel ? Nu kan ik die ook wel platter zetten, zodat ze iets meer ligt, maar dan is ze zichzelf constant met elleboogjes naar voren aan het duwen dusja. Wilde vanaf 3 maanden ook al absoluut niet meer plat liggen dus ze zit ook al in haar buggy…Als je dekentje in kinderstoel doet zodat hij vastzit is kan het misschien wel? Of inderdaad in wippertje of op schoot?
 
Ik zette de wipstoel op de bank naast mij en ging er zelf naast zitten en stopte elke keer een stukje brood in haar mond.
En als ik weg ging wipstoel weer op de grond
 
Hier ook wipstoeltje gebruikt. Ging prima, was wel iets meer schoonmaken elke keer omdat de wipstoel een stoffen bekleding heeft.
 
Ha!

Wij gaven, toen de kids nog niet in de kinderstoel konden zitten, brood en hapjes in de maxi cosi. Rechtop tegen de leuning van de bank of tegen de eetkamerstoel. Werkte perfect!

Groetjes!
 
Ik had een bumbo stoeltje. Daar kunnen kleintjes rechtop in zitten. Niet te lang hoor, alleen even voor wat eten. En met 6 maanden konden ze ook wel eventjes rechtop in de kinderstoel. Zelfstandig zitten lukte toen nog niet, maar voor eventjes kan dat wel.
 
Terug
Bovenaan