Eerste keer cb

Jaja morgen mogen we er weer aan geloven. Pepijn gaat voor de eerste keer voor zijn apk.
Ik ben benieuwd hoeveel hij aangekomen is en hoe ze verder vinden dat hij het doet.
Ik heb het niet zo op onze cb, wat je ook doet het is hier nooit goed. Zal al wel commentaar krijgen, want Pepijn slaapt lekker op zijn buik en dat mag natuurlijk niet van hun!
Zijn er al kindjes naar cb geweest? Zo ja, hoe ging het en hoe vond je het zelf?
Morgen vertel ik wel hoe het geweest is.

Liefs

ik hoef pas in het nieuwe jaar naar het cb. maar hier hebben ze ook altijd wat te zeuren. de een zegt dit en de ander dat. doe gewoon wat je gevoel zegt. en het is niet je eerste dus....

succes

Haha bij alle cb's hebben ze wat te zeuren toch? Hoor dat echt altijd.... slapen, eten niets gaat goed.... ik zeg altijd maar neem het met een korreltje zout maar kan me best voorstellen dat ik dat straks anders doe als het mijn eigen kleine ventje is waarover ze 'klagen'
Laat je ff weten hoe het was met pepijn? Ben beneiuwd.

Waarom zou je alle details vertellen, als je vantevoren al weet dat ze het niks zullen vinden zeg je het toch niet?

Verder is het advies bij een consultatiebureau niet een aanval op het feit of je wel of niet een goede moeder bent. Tuurlijk ben je een goede moeder!
Het is advies geen aanklacht, je kunt het ter harte nemen of verwerpen. Aan jou nog altijd de keuze.

wij zijn gisteren naar cb geweest. ze waren zeer tevreden, alles is goed, ze vonden Mare erg allert en sterk voor een 37 weken kindje.
ze was 4020 en 52,5 cm in totaal 1300 gr gegroeid en 3 cm gegroeid. ze is nu net zo groot als de eerste was bij de geboorte haha. ik heb nooit moeite bij ons op het cb, je moet gewoon niet te veel vertellen.

Liefs

Pepijn is nu 55 cm en 4730 gr! Wat heerlijk gegroeid zeg! Van 53 cm en 4080gr bij geboorte, was hij na paar dagen nog maar 3710gr. Dus hij is flink gegroeid!
Een beer van een manneke dus haha.

Verder moest ze dus wel notitie maken dat ze gemeld hebben dat hij niet op zijn buik mag slapen ivm wiegendood. Ik heb gezegd dat ik discussie niet aanging en hem net als zn zus lekker zo laat liggen.

Qua voeding kon ze me niks vertellen wat hielp tegen moeilijke ontlasting, maar osteopaat gister hielp al iets, dus daar gaan we gewoon mee door.
Ben inderdaad gewend te doen wat ik vind dat goed is, maar gewicht en lengte is altijd leuk om te weten.

Ben benieuwd hoe andere kindjes gegroeid zijn!

Liefs

Die van ons groeit ook goed hij mag 3 januari voor eerst naar cb maar gister was er 1 hier en stond vol verbazing van de kracht die nick bevat.
Hij probeerd zelfs al zijn flesje vast te houden nu en hij is nog niet eens 2 weken oud!
Om mij maakte ze zich wat meer zorgen maar ja ken er niks aan veranderen.

Terug
Bovenaan