Eerste keer Clomid

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden

Vandaag bij de gyn geweest en Clomid 50gr meegekregen. Ben net ongesteld geweest, dus bij de volgende cyclus moet ik er mee gaan starten.
Zijn hier meiden die al (positieve) ervaringen hebben met Clomid? Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat.. wat is realistisch om je op in te stellen dat gaat gebeuren? Zijn er meiden die vrij snel na de start met clomid zwanger zijn geraakt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs, 10e

Hoi 10e,

Ik hang hier nog een beetje rond en las je berichtje, Ik heb er geen  ervaring mee maar  ik hoop voor je dat je met dit medicijn heel snel zwanger mag raken en snel naar een ander forum mag verhuizen,

Heel veel succes en ik duim voor je!

X Muizeke

Hey Muizeke.

Lief van je om me nog wat persoonlijke glitters toe te sturen!
Ik ben erg benieuwd hoe het nu allemaal verder zal gaan. Probeer maar niet al te veel te hopen, ik stel me een beetje op eind dit jaar begin volgend jaar in, dat zou al super zijn!

Ik begin trouwens 1 augustus met een nieuwe baan waar ik ook erg veel zin in heb. Lekker veel afleiding, wie weet helpt dat ook nog een beetje mee!

Hoe gaat het nu met jou? Heb je al kwaaltjes?

Liefs, 10e

Oow leuk dat je bij een nieuwe baan mag beginnen en idd afleiding is altijd fijn, dan kan je ook aan wat anders denken,

Hier alles goed, vandaag 7 wkn en 4 dgn en ik mag niet klagen over kwaaltjes alleen zere borsten en af en toe vlagen van misselijk zijn, maar niet spugen gelukkig. Mn buik begint wel te groeien, en ik heb ontzettende zin in vet eten.... dat beloofd nog wat.

Wie weet helpen mn glittertjes wel!

X Muizeke

Hoi 10e,

Ik sta net als jouw aan het begin om Clomid 50 te gaan gebruiken. Ik heb nu een middel gekregen om mijn menstruatie op te wekken (Primolut) en ik moet daardoor over ongeveer 10 dagen ongesteld worden. Dan moet ik cyclusdag 5 t/m dag 9 Clomid slikken. Dag 12 moet ik komen voor een follikelmeting om te kijken of het aanslaat. Spannend allemaal he? Ik heb PCO, vandaar deze hormonen. En jij?

Imme xx

Hoi Imme,

Ik heb alleen Clomid meegekregen; geen menstruatie opwekkende middelen. Ik verwacht in de eerste/tweede week van augustus ongesteld te worden en dan moet ik van de 3e tot de 8e dag Clomid slikken...
Ben erg benieuwd naar de bijwerkingen! Ik lees (en hoor) van alles over huilbuien en chagerijnig zijn enzo. De gyn "waarschuwde" mijn vriend nog met een grapje voor de te verwachten moodswings!
De reden dat ik Clomid heb gekregen is omdat ik een erg lange cyclus- en geen  eisprong heb. Het is dus vooral bedoeld om mijn hormoonhuishouding weer een beetje normaal te laten functioneren, maar ik hoop natuurlijk van harte dat ik er ook snel zwanger door raak!

Zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden van de resultaten? Jij zal het als het goed is eerder gaan slikken dan ik, dus ik ben erg benieuwd of jij in de beloofde huilbuien gaat uit barsten.

Liefs, 10e

Terug
Bovenaan