Eerste keer Clomid

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden

Vandaag bij de gyn geweest en Clomid 50gr meegekregen. Ben net ongesteld geweest, dus bij de volgende cyclus moet ik er mee gaan starten.
Zijn hier meiden die al (positieve) ervaringen hebben met Clomid? Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat.. wat is realistisch om je op in te stellen dat gaat gebeuren? Zijn er meiden die vrij snel na de start met clomid zwanger zijn geraakt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs, 10e

Hoi!

Ik heb voor de 2e zwangerschap Clomid gebruikt (eerste kindje was "spontaan",zonder problemen  verwekt). De eerste  keer met Clomid  in de 2e ronde raak.  Helaas ging dit mis met 7 weken. Een maand niets gebruikt en de maand erop weer aan de Clomid. En wederom raak! Nu 39 weken zwanger.
Dus bij mij ging het vrij snel, maar ik ken ook verhalen van meiden waarbij het of heel lang duurde of waarbij Clomid ook niet werkte.

Hoop voor jou dat het snel iets positiefs mag brengen!
XXX Yvet

Hoi Hoi,

Ik heb geen ervaring met Clomid dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar ik wil je nog wel een tip meegeven. Ik neem aan dat je nu in de MM loopt (sorry als ik het verkeerd heb).
Mijn man en ik hebben ook in de MM gelopen en ik heb IUI behandelingen gehad en ben nu zwanger van de 1ste IVF-behandeling.

Op het "als het zwanger worden wat langer duurt" forum zitten een hoop meiden die met vooronderonderzoeken, Clomid, IUI of IVF / ICSI bezig zijn.
Misschien kan je daar ook even een kijkje nemen en je vragen stellen.
Ik heb daar ook een hele lange poos "rondgehangen" en heb een hoop steun eraan gehad.

Succes en ik hoop dat de Clomid snel z'n vruchten afwerpt.

Kruimel

Terug
Bovenaan