<p>hallo lieve (aanstaande) ouders,</p><p>Op 9 januari heb ik een paar positieve testen gedaan en we hebben afgelopen dinsdag onze eerste echo gehad. Ons kleine wonder doet het goed en is voorlopig uitgerekend op 20 september 2019. Het is ons eerste kindje en we zijn dolgelukkig. Een echte verrassing, maar meer dan welkom in onze gelukkige relatie van alweer 9 jaar.</p><p>Nu loop ik met een onzekerheid rond. Ik heb sinds 1.5 week last van constante misselijkheid. Eten gaat op bepaalde momenten, maar heel selectief en heel rustig aan. Nu is sinds 2 dagen de misselijkheid vooral sochtends, savonds en snachts het ergst. Overdag constant licht op de achtergrond aanwezig. Er is nu extreme vermoeidheid bij gekomen. Hierdoor wordt alles ineens ‘zwaar’. Normale dagelijkse bezigheden, om nog niet te spreken van werken. </p><p>Ik voel me dolgelukkig met de zwangerschap, maar nu ook onzeker over mezelf. Ik voel me een zwakkeling en snap niet zo goed waarom het voor mij zo zwaar is. Is er iemand anders die dit ook zo heeft meegemaakt of nu meemaakt? Ik vind graag andere lotgenoten als steun en bevestiging dat ik niet de enige ben. </p><p> </p>