Eerste keer fietsen

A

Anoniem

Guest
Vanochtend was   het hier nog wel redelijk weer en we hadden eindelijk alles voor elkaar met het fietsstoeltje dus zijn we een klein stukje wezen fietsen. Maaike vond het helemaal geweldig.

Hier is ze aan het kijken en voelen aan alles wat ze maar in haar handen kan krijgen. De jas is nog wat groot maar daar had ze niet veel last van. Na het fietsen was ze helemaal moe.

Groetjes
Inge

Wat ziet dat er ontzettend gezellig uit. Ik kan niet wachten tot Marissa ook groot genoeg is om mee te mogen op de fiets, maar ze is nu pas 6.5 maand, dus wij moeten echt nog even geduld hebben. Geniet van jullie nieuw verworven vrijheid!

x
Linda

Hoi Inge,

Leuk joh fietsen met je dochtertje! Superleuke foto ook, je ziet haar gewoon onderzoekend kijken, geweldig.   Ik ga binnenkort een fietsstoeltje kopen (net een topic geplaatst over welke stoeltje) en dan lekker op de fiets!!

groetjes Mariska

Lekker he die nieuwe vrijheid!
Voor ons is de eerste keer alweer een tijdje geleden,maar de eerste foto's blijven leuk om te zien.

Groetjes Jessica

leuk leuk leuk,ik ben vanmiddag ook een stukkie om geweest voor het eerst.anouk vond het ook geweldig!!tis wel even wennen het op en afstappen vond ik.
groetjes petra

Ik ging met onze Tiango al fietsen toen ie 3 weken was.. hahaha
Met de 'baby mee'..
Is een 'ding' wat je achter op je fiets vast zet, en daar ken de maxi cosie op...
was wel heel erg handig want heb geen rijbewijs en moest tog naar het CB...

Terug
Bovenaan