eerste keer gynecoloog

Hoi

Ik ben hier nieuw, heb al wel een hele tijd mee gelezen op het forum maar nog niet gereageerd.
Wij zijn vandaag dus voor het eerst naar de gynecoloog geweest, zijn nu iets meer dan een jaar bezig om zwanger te raken zonder resultaat.
Het zaad van mijn man was niet helemaal in orde bij het onderzoek dat we een tijdje terug hadden gedaan. Vandaar dat de huisarts ons naar het ziekenhuis verwees.

Was best gespannnen maar het viel allemaal heel erg mee. We gaan deze maand meteen beginnen met het kijken of bij mij er een eisprong is en wanneer. Dit gaat gebeuren via bloedonderzoek en echo's. We moeten dan op het juiste moment sex hebben en dan gaan ze weer kijken.  Of er inderdaad wat gebeurd  
 Verder heeft hij vandaag inwendig onderzoek gedaan, maar hier was alles goed zo wat hij voelde.
Ook wordt het zaad van mijn man nog eens bekeken.

Ben blij dat hij ons zo serieus nam en begrip vol was, maar ook dat alles zo snel in werking wordt gesteld.

Zo dit was mijn verhaal, ik wil iedereen heel veel sterkt en succes wensen. En hopen voor ons allemaal dat daar waar we mee bezig een heel mooi einde zal gaan krijgen.
Wat dat is toch wat onze grootste wens is.

Groetjes Visje

Bedankt natje voor je reactie,

Ik heb even terug gelezen, en wens jou ook heel veel succes bij de gynecoloog, en zoals je hebt gelezen de eerste keer valt mee en alles wordt meteen in gang gezet.
Ik hoop voor jou dat het het zelfde is

Groetjes Visje

Terug
Bovenaan