Eerste keer huisarts

<p>Goedemiddag iedereen! </p><p>Wij zijn na 13 maanden proberen zwanger te raken naar de huisarts gestapt. Mijn vriend heeft zijn goedje ingeleverd vandaag, en heeft gelukkig goed nieuws gekregen!! Maar nu zegt dat dus dat er (misschien) iets bij mij mis is. Als opdracht van mijn huisarts moet ik temperaturen omdat ovulatietesten niet voor mij werken. Na 3 maanden moet ik terug komen met de tabellen. Ik heb een normale cyclus (25/27 dagen) Hebben jullie verder nog tips?! En wie heeft dit ook meegemaakt of zit in hetzelfde schuitje? Ik ben heel benieuwd.. </p>

Een goede uitslag bij je vriend hoeft helemaal niets over jou te zeggen!!! Soms is het niet te verklaren waarom je niet zwanger wordt en het duurt vaak al überhaupt een jaar voordat de gemiddelde vrouw zwanger wordt. 
Elke dag op dezelfde tijd temperaturen, gelijk als je wakker wordt. Dat betekent dus ook in het weekend de wekker zetten ? en daarna weer proberen in te slapen. 

Ik ben gisteren ook geweest naar de huisarts.. 
Heeft jouw man die test via huisarts gedaan.. Wij moeten dat doen als we afspraak hebben bij fertiliteitscentrum 
Daar wordt ik naar doorverwezen omdat mijn cyclus niet op orde komt na het stoppen met de pil en de cyclus ook steeds langer worden

Sterkte helaas geen ervaring met dat andere allemaal... Ovulatie testen weet ik niet waar ik moet beginnen met die lange cyclus die steeds varieert en temperatuur meten is lastig omdat ik onregelmatig werk en ik begreep dat je dat op vast tijdstip moet doen iedere dag 

Hoi,
voor mij niet herkenbaar. Bij de huisarts verwijzing ontvangen voor fertiliteit kliniek en vanuit daar een traject ingegaan. Misschien is het bij elke huisarts anders. Succes!!! 

Terug
Bovenaan