Eerste keer iui

Hallo allemaal,

Wij hebben een zoontje van 4 en willen graag een tweede kindje maar dat lukt niet. Uit onderzoeken is gebleken dat het zowel bij mijn man als bij mij helemaal goed zit, maar toch lukt het niet.
Daarom is er besloten voor iui.
Dit is een week geleden gebeurd, de behandeling viel me hartstikke mee.
Nu is het dus wafwachten. Wel heb ik nu last van behoorlijke puisten ( heb ik anders nooit)
Dat heeft duidelijk met hormonen te maken, positief of negatief. Ik vroeg me af of er meiden zijn die dit herkennen..
Gr van Marieke

Hoi Marieke,

Ik heb vorige week dinsdag IUI3 gehad. Welke medicijnen heb jij moeten gebruiken? Ik heb Puregon gespoten en Clomid geslikt. Ook bij ons is er geen aanwijsbare oorzaak gevonden. Ik zit nu ook onder de pukkels, vooral op mijn kin. Vreselijk vind ik het. En mijn borsten doen pijn. Maar dit heb ik bij IUI1 ook allebei gehad en zegt dus nog niet veel. Het blijft afwachten, sterkte!

Hoi Marieke,
Ik heb gister IUI 2 gehad,daar heb ik nu nog geen last van.
Vorige keer heb ik alleen heel veel kramp in mijn buik gehad,ook zat ik heel snel vol van het eten. (weet niet of dit ermee te maken had)

Ik heb Gonal-f gespoten en ovitrelle om de eisprong op te wekken.

Dan lopen jij en Alabama aardig gelijk op!
Ik brand vanavond een kaarsje voor ons allemaal!
sterkte,we horen wel hoe het met je gaat!

Fleur

Hai meiden,

Fijn dat jullie hebben gereageerd.
Ik heb alleen 1 keer Pregnyl moeten spuiten omdat bij mij de eisprong vanzelf komt.
Ik had er ook voor kunnen kiezen omdat geen Pregnyl te doen maar dit was praktischer.
Gr van Marieke

Ik denk om het eitje te laten springen. Ik moest eerst op een maandag voor een echo, toen waren de eitjes nog heel klein. Vrijdags weer een echo en toen waren ze klaar voor de eisprong maar ja, wanneer dat plaats vindt weten ze niet. Dan kon ik wel ovulatietesten gaan doen maar als ik dan een positieve test zou hebben dan zou ik naar het ziekenhuis moeten, m'n man mee...enz, een hoop regelen. Nu moest ik die avond 1 keer Pregnyl spuiten en zondags kreeg ik de iui behandeling.
Gr van Marieke

Hoi Marieke,

Ook wij hebben afgelopen dinsdag (30-11) onze eerste i.u.i. gehad. Daarvoor heb ik 4 dagen clomid geslikt en zaterdags een echo gehad en daarop 2 follikels zichtbaar waarvan 1 zowiezo 1,8 cm was dus klaar voor een injectie Pregnyl. De iui zou plaatsvinden in de middag dus zondagavond laat pas de injectie gehad.

Nu dus in de wacht periode bahhhhhh en maar hopen dat over 12 dagen niet de menstruatie komt.

Grtjs Jackeline

Hoi Marieke

ik lee snu net je berichtje.

Ik heb 7 iui's gehad en heb ook clomid en pregnyl moet spuiten en erna gonal-f gespoten en pregnyl gespoten. Maar ik kreeg ook giga veel pukkels op me kin.Nog nooit zoveel gehad ook niet in de puber tijd.Ze gaan weer van zelf weg hoor!!! Nu ik geen hormonen spuit ben ik ze ook allemaal kwijt.

Ik wens je heel veel succes, want vlgs mij zit j nu ook inde spannende wk.als je gelijk met alabama zit.

Ik ben jammer genoeg niet zwanger geraakt door iui, in feb 2011 gaan we voor ifv.

sterkte verder.

xxxxxx natasja

Terug
Bovenaan