Eerste keer IVF

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij beginnen binnenkort met onze eerste IVF poging. Mijn partner is transgender en het is voor ons niet mogelijk om op de normale manier zwanger te worden.
Wij zijn afhankelijk van donorzaad. Hierdoor zijn we terecht gekomen bij een kliniek die coörperatieve wederkerigheid doet. Dat wil zeggen dat wij donorzaad krijgen als we zelf ook eicellen doneren. Hier wilden we graag aan meehelpen omdat wij de mogelijkheid hebben om op deze manier zwanger te worden. Willen we ook graag anderen die mogelijkheid geven. Daarom krijgen we dus een dealivf. Waarbij de helft van de eicellen die naar een ander persoon gaan. Ik vind het erg spannend. Zijn hier meer mensen die ervaring hebben met IVF? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hebben meerdere mensen ook coorperatieve wederkerigheid gedaan en wat vinden jullie ervan?

Groetjes Kim

Hey Dimmie86,

Als je meer meiden wilt 'ontmoeten', kun je je berichtje ook plaatsen bij 'als het langer duurt'. Een aantal meiden kletst hier ook mee, maar daar kun je gerichte vragen als deze stellen.

Zelf heb ik net geen ivf nodig gehad. Onze eerste ivf werd omgebogen naar iui en bleek raak!
Wat jullie doen vind ik super. Zo geef je toch iets waardevols aan anderen, terwijl je zelf ook iets heel waardevols ervoor terug krijgt. Mooie deal als je het mij vraagt. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Succes met het ivftraject!

Liefs Daisy, junimama

Wat mooi wat jullie doen! en ik hoop dat het op deze manier snel raak is voor jullie.

ik heb hier verder geen ervaring mee, maar wens je alle succes van de wereld

Terug
Bovenaan