eerste keer kinderdagopvang

Jochen is donderdag voor de eerste keer naar de dagopvang geweest, het is supergoed gegaan, hij had tegen iedereen gelachen, goed gedronken en lekker geslapen.
Hij was super vrolijk toen ik hem op kwam halen, ben wel blij dat Edwin hem heeft weggebracht want ik zou jaloers worden als ik ze met ons manneke zie knuffelen( ze hadden hem namelijk meteen op de schouder genomen en gezegd ah wat lekker warm ik blijf de hele dag zo zitten grrrrrrrr ik kreeg ff een onderbuik gevoel toen edwin dit me vertelde, maar goed gelukkig krijgt hij die liefde daar en dat is het belangrijkste en .......je wilt/moet blijven werken of niet, die keus hebben we zelf gemaakt.

jah idd... die keus heb je zelf gemaakt. En het is toch helemaal super dat ze daar zo liefdevol met jochem omgaan???
Zo te lezen is het daar heeel goed gegaan.

fijn dat het zo goed is gegaan!!! knap hoor van hem!
Tuurlijk wil je dat de leidster super goed zijn voor je kindje, maar ook ik herken dat onderbuik gevoel ;-p
Heb er respect voor dat je weer gaat werken!

Lekker toch dat het goed is gegaan! Ivo is vorige week voor het eerst geweest om proef te draaien. We hebben hem samen weggebracht, lekker samen op t gemakje de stad in geweest en daarna hem samen weer opgehaald. Ook Ivo had het super gehad.

Sterker nog; toen ik vrijdag nog even terug moest om nog wat in te vullen, begon hij te lachen toen we binnenkwamen! Volgens mij had ie daar wel willen blijven! Ach ja, goed teken denk ik dan maar. Hij mag/moet er nog vaak genoeg heen.

Dinsdag moet Ivo er weer naar toe en dan gelijk 3x achter elkaar omdat ik late diensten heb en zijn vader geen vakantie meer heeft.
Wel gelukkig alleen middagjes. Als ik dagdiesnt heb, moet ie er 9 uur naar toe en daar zie ik wel tegenop, zo'n lange dag voor hem!
Ach ja, we zien wel.

Als andere moeders en kindjes het kunnen moeten Ivo en ik het toch ook kunnen?

En nu ik weer aan het werk ben, vind ik het toch ook wel weer lekker om niet alleen mama te zijn.

Terug
Bovenaan