Eerste keer logeren opa en oma

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje is 10 weken oud en gaat vanavond voor t eerst bij opa en oma logeren. Wij hebben uitstapje met onze vriendengroep. Maar wat vind ik dit spannend zeg, haha! Hij is ook wat verkouden. Als hij echt ziek wordt, dan blijf ik uiteraard thuis, maar zo ziet t er nu nog niet naar uit. Ik weet ook niet precies wat ik nu zo spannend vind. Het odee dat hij noet in zijn eigen bedje logt? Of dat hij misschien wel alleen maar gaat huilen? Ik weet het niet. Aan mijn schoonouders ligt t echt niet iig. Die zijn hartstikke gek met hem. Misschien zelfs wel iets te haha. Zijn erg drukke mensen namelijk. Vooral moeder heeft een erg harde stem. </p><p>Ach ja, zal wel loslopen allemaal hoor.</p><p>Hoe ervaardrn jullie de 1e keer uit logeren?</p>

Oooh ik snap je helemaal! Mijn baby is 7,5mnd en ik ben er zelf echt nog niet aan toe om hem uit logeren te brengen, ondanks de terror nachten nog steeds :)

mijn schoonouders zijn ook zo... de hele tijd MOET ie op schoot en ze maken gewoon ruzie wie hem vast mag houden terwijl hij heel jengelig wordt en duidelijk even lekker los wil spelen en rollen pff.

anyway, het komt met de logeerpartij van je kindje echt wel goed! Geniet van je uitstapje!

Gek he dat je je zo kunt voelen? Mijn zoontje (nu 4 maanden) gaat volgende maand ook voor het eerste logeren bij opa en oma en eat vind ik het nu al spannend haha. Ook zij zijn hartstikke gek van hem, dus ik ben ook niet bang dat er iets misgaat, maar ik ben idd ook bang dat hij daar niet slaapt of alleen maar aan het jengelen is straks. Ik denk dat dit de moedergevoelens zijn. Maar hartstikke goed dat je het gaat doen, dat is soms ook nodig. En het komt vast helemaal goed als ik hoor hoe gek je schoonouders met hem zijn. Op de 1 of andere manier vinden opa en oma het ook nooit erg als hun kleindkind een dagje niet lekker in zijn vel zit. Dat komt wel goed!

Dat is wel een dingetje ja.. ?
Ik wilde ook op de hoogte gehouden geworden.. Ik wilde 's avonds weten als ie sliep en ik wilde foto's.
En 's ochtends gelijk appen om te vragen hoe de nacht was gegaan ?
Maar maak je geen zorgen want je zegt al je schoonouders zijn gek op hem.
Geniet van je avondje en ook vooral de ochtend!! Lekker uitslapen! 

Nou, hij heeft het geweldig goed gedaan! En opa en oma hebben het geweldig gevonden!
wij hebben een leuke dag gehad. Wel vind ik het erg raar toen we thuis kwamen. Een leeg bedje... Ook sochtends erg vreemd moet ik zeggen. Werd echt meerfere keren wakker! En van uitslapen is dus niks gekomen haha!

@T tje, oh jee heb je echt terrornachten? Vervelend lijkt me dat zeg! Wat dat beterft mogen we hier echt van geluk spreken! 
@mirandaas, ik heb bewust niet om foto’s gevraagd en ook afgesproken dat ik noet geappt wilde worden. Anders zou ik er alleen maar mee bezig zijn.
sochtends wel meteen geappt haha! 
Maar zo stom dat je je zo kunt voelen, terwijl je weet dat hij in goede handen is!!

Terug
Bovenaan