Eerste keer Lucrin

hallo,

Heb gister avond voor de eerste keer Lucrin mogen
spuiten. Vond het stiekem toch wel erg eng!
Maar goed het is voor een goed doel.:)
Zijn hier nog meer mensen die lucrin gebruiken?
En hebben jullie ook bijwerkingen?
Ik heb gelukkig nog nergens last van.
Maar ben benieuwd.

liefs

Hai Roosje,

Spannend hoor meid, kan me voorstellen dat je het een beetje eng vond, is wel goed gegaan dus? Heb er zelf geen ervaring mee maar er is vast wel iemand die je meer kan vertellen!

Succes & Sterkte! Liefs Lynn.

Ik gebruik zelf geen lucrin, maar spuit fostimon en pregnyl. Waar is de lucrin precies voor? Ook voor het groeien van de follikels of juist voor je eisprong?

Succes!

Liefs Daisy

hallo daisy.

ik ben begonnen met het spuiten van lucrin( remt de aanmaak van hormonen.) Dan komt daar na 15 dagen de menopur bij en dan depregnyl.

liefs roosje

Oke, weer heel anders dan bij mij! Ik heb de fostimon ter ondersteuning van de groei van follikels en baarmoederslijmvlies en de pregnyl uiteraard voor de eisprong:)

Succes!

Liefs Daisy

hey meis..

ik spuit puregon voor de groei van mijn follikels en pregnyl als het er is.. voor mijn eisprong.. en daarna word ik geinsemineerd..

die jij spuit ken ik niet. ook eigenlijk nooit van gehoord..

en het spuiten vond ik ook verschrikkelijk eng.. heb zelf een naalden fobie.. maar hierdoor leer ik er wel mee om te gaan omdat ik iedere dag moet spuiten.. en gelukkig is het met een prikpen.. dit is minder eng als de pregnyl.. daar ben ik bijna van onderuit gegaan hihi.. door de spanning..

dus het went snel genoeg...

xxx

Hee dames ,

Wat ontzettend knap van jullie met dat spuiten enz !

Wij zelf gaan nu pas het molentje in en zie er stiekem wel beetje tegen het is natuurlijk helemaal niet zeker dat ik ook moet gaan spuiten uiteindelijk ! MAar lijkt me doodeng !

Heel veel succes ik hoop dat het allemaal niet voor niets is en jullie allen zwanger zijn binnenkort !

Terug
Bovenaan