eerste keer met ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

hoe is het met jullie?
wij hebben als het goed is tussen eind deze week en begin volgende week onze eisprong.

nu willen we graag de ovulatietesten gaan gebruiken. maar ik heb geen idee wanneer ik ze moet doen. ik heb ze besteld bij sensitest en krijg ze als het goed is vandaag binnen.

kunnen jullie ons helpen?
normaal ligt mijn nod tussen 32 en 34 dagen.
11 juni voor het laatste ongesteld geworden.

het zou een mooi kado zijn volgende maand, dan ben ik namelijk jarig

meestal staat op de verpakking wanneer je moet beginnen.
als je dan gewoon uit gaat van een cyclus van 32 dagen ben je in ieder geval op tijd.

liefs

ik heb die van sensi ook gehad..
ik deed het met middag urine en dan begon ik op dag 14 omdat ik een cyclus heb van 32 dagen.. dus ongeveer de 18e mijn ei..

bij de eerste ronde met ovu sticks.. zou ik vanaf dag 12 gaan testen en dan iedere dag.. ook zou ik erbij gaan tempen.. iedere ochtend als je nog in bed ligt.. en dan rond de zelfde tijd proberen..

wanneer je temp stijgt heb je je ei gehad en kun je dat terug lezen op de ovu sticks..

succes hoop dat je hier wat aan hebt..

liefs..

angell82 ik moet dus vanaf aankomende zaterdag testen met ovu? ik was 11 juni ongesteld 2 weken later is as zaterdag? en hoelang moet ik die testen bij houden?

Hay meid,

Ik hoop dat je op je verjaardag het mooiste kado krijgt dat je wenst.......................dat twee spreepjes zoveel kunnen betekenen hé?

Succes en sowieso wens ik je een fijne verjaardag!

Liefs......................Jessica

je moet iedere dag testen.. om zo er zeker van te zijn niet je ei te missen..
en mocht je steken hebben onderin .. dan kan dat duiden op je ei en zou ik even een extra test doen..
wanneer de test streepjes even donker zijn.. krijg je je ei binnen 24 uur..

succes

Terug
Bovenaan