eerste keer moeder

Lees al 2 dagen met plezier en verbazing al jullie berichtjes. Mijn naam is Natasha, 27 jaar en voor het eerst zwanger. 6 weken. Het is voor ons een grote verrasing geweest( vriend nog steeds in schock) maar wel heel blij.
Ik sta wel een beetje versteld van al jullie kennis! ben zo blij dat ik hier terecht ben gekomen!
zo had ik maandag afspraak bij mijn huisarts die me na z'n 5 min weer de deur uitliet (alleen bloeddruk en bij beetje gemasseerd). Hij riep me nog na pas bij mijn 10de week terug te komen .
dus bij deze bedankt dames! heb dankzij jullie al gemaild naar verloskundige,begrepen dat slapenloosheid ook voorkomt en dat je best al mag vertellen dat je in blije verwachting bent :D

Gefeliciteerd meid!!
Tuurlijk mag je het vertellen...
Ik kon het nieuws niet voor me houden dus met 5 weken wist iedereen het al hahaha..
Maar ik vind het zo knap, voor degene onder ons die nog niks verteld hebben...

Hey Natasha!

Van harte gefeliciteerd! Je vriend inmiddels bekomen van de schrik hahaha. Bij mijn mannetje duurde het 3 dagen grinnik.
Als jij het wil schreeuwen van de daken, doe je dat toch lekker??!! Tis en blijft een wonder hahah

x

Ook ik kon het met 5 weken al niet meer voor me houden hahaha. En al die positieve reacties (hoewel bijna iedereen eigenlijk eerst geshockeerd was) en alle interesse in de loop der weken is zooooo leuk!! Maar dus gefeliciteerd en welkom hier!

Gefeliciteerd en welkom op ons klets clubje! Het is heeel verslavend, dus pas op :)))
Ik kon het ook niet voor me houden met 5 weekjes hoor. dus das niet zo gek. hihi
Geniet maar lekker!

hahahaha ik weet het pas een paar dagen en heb het amper voor me gehouden.
Omdat ik me heel misselijk voelde ben ik 2 dagen thuis gebleven, maar morgen terug naar mijn werk. dat wordt moeilijk!
Ik denk da ze het zo van mijn gezicht zullen kunnen lezen :D
En ja verslavend is het zeker wel,maar zoooo gezellig
:D

He Natasha!

Welkom bij de club en gefeliciteerd! Echt super joh!! Enne..logisch dat sommige mamas al veel weten, tis voor niet allemaal de eerste..(voor mij de derde..0 maar ik wist in het begin ook niks hoor!
Vraag maar lekker raak dus!!
Geniet ervan en een voorspoedige zwschap gewenst!
Liefs!

Gefeliciteerd Tash. Het is ook mijn eerste en mijn vriend was ook in shock haha. Terwijl hij juist graag kinderen wil en ik carriere wilde maken haha.

Enne...logisch dat je het vertelt. Vooral bij de eerste en als het zo onverwachts is. Had ik ook hoor na 5 weken.

Geniet er lekker van en klets maar mee, voor mij is het ook allemaal nieuw. Tips zijn altijd welkom

Terug
Bovenaan