Eerste keer na de pil ongesteld geweest, nu afwachten!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik Patries, heb een eerste menstruatie gehad na het stoppen met de pil. Dit duurde 60 dagen in totaal.
Nu weet ik niet precies van hoeveel dagen ik uit moet gaan. De aankomende tijd maar veel klussen!Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan is 3 januari mijn NOD.
Wat zouden jullie aanhouden?

Groetjes Patries.

Ik zou inderdaad om de dag klussen. Je kan nu netjes weer regelmatig ongesteld worden maar het kan best nog een half jaar onregelmatig zijn. Bij mij duurde het 4 maanden voor ik weer een beetje regelmatig werd na de pil. Succes. Groetjes Herma

Hoi Herma,

Bedankt voor je reactie!
Inderdaad om de dag klussen is denk ik het beste. Ik wil eigenlijk niet dat het zo gepland loopt, maar ja als ik niet weet hoe lang de cyclus duurt, dan kan het niet anders.
Ik ben benieuwd of mijn cyclus regelmatig wordt.

Groetjes Patries.

Hoi patries, of je moet eens een maandje gaan temperaturen of die ovulatietesten gebruiken,dan weet je wanneer je eisprong is. heb ik zelf nog niet gedaan hoor. Maar lees wel goede resultaten op dit forum van andere bezoekers. Zelf probeer ik om de dag te klussen maar het moet inderdaad wel gezellig blijven anders wordt het ook zo'n moetje he!

Hoi Herma,
Ja, inderdaad het moet wel leuk blijven!
Ik denk dat ik nog geen ovulatietesten ga gebruiken,omdat ik nog niet zo lang bezig   ben, eerst maar eens afwachten wat mijn lichaam weer doet deze keer.
Klussen om de dag, denk ik en opzich temperaturen is misschien ook wel een optie, alleen ik ben bang als ik dat doe dat ik het wel af en toe vergeet.
60 dagen cyclus was lang, maar ik was toen echt super blij dat het kwam, nu ben ik weer erg benieuwd hoe het mij nu zal vergaan. Het irritante is dat ik natuurlijk niet weet hoe lang mijn cyclus nu zal zijn.Dus dan zijn de enige opties die jij noemt handig.
Ik kijk wel even wat ik doe, misschien gewoon om de dag klussen en weer rustig afwachten!

Groetjes van Patries.

Ik zou eens rustig afwachten wat je cyclus doet. Als je nu te veel ermee bezig bent werk je je alleen maar op de zenuwen.
tempen en ovulatie testen zou ik   mee wachten tot je wat meer duidelijkheid hebt...Je bent nog maar net bezig

Hoi Renee86,

Bedankt voor je reactie!
Je hebt inderdaad gelijk, om maar eerst eens af te wachten. Vind ik zelf ook hoor, want anders ben ik er teveel mee bezig en dat wil ik niet.
Zijn jullie al lang bezig of pas?
Het blijft elke keer spannend he!

Terug
Bovenaan