eerste keer naar de vk en eerste echo!

Oow dames vind het zo spannend.
Maandag voor de eerste keer naar de vk, en dinsdag gelijk onze eerste echo.
Die vrouw van de echopraktijk maakte alleen zo'n stomme opmerking. Van nou dat is vroeg. Normaal is de eerste echo zo rond 11 weken want ht is nu nog helemaal niet levens vatbaar. :-( Dat snap ik zelf toch ook wel.
Maar we willen zo graag ons eerste kindje zien. Als het er geen 2 zijn. Ben al vrij dik en 2-lingen zitten wel in de familie.

Liefs Chantie

Heel erg veel plezier.
Ik heb ook volgende week mijn eerste echo (9weken) Ik heb eerst echo en dan gesprek. Opzich een logische volgorde lijkt mij.

Veel plezier

Hoi Chantie,

Nou er zijn genoeg vrouwen die bij 6,7 of 8 weken al een 1ste echo hebben. Gewoon lekker van genieten. Ik heb vorige week mijn 1ste echo gehad en dat is zo bijzonder!

Nogmaals geniet ervan!

Groetjes, Liselotte

Ik heb mijn eerste echo met 6 weken gehad en toen met 8 weken. De echo´s zijn soms juist om te kijken hoever je bent.
Het is heel bijzonder om je kindje(s)? dan te zien voor het eerst. Je moet echt lekker genieten en je niets aantrekken van rare opmerkingen.
Groetjes Peetje 24 (36,1)

1e echo met 5 weken gehad, dus mooi laten lullen die vrouw. vooral als je onregelmatig ongesteld bent en onzeker is hoe lang je zwanger bent wordt daar gewoon voor gekozen.
groetjes

Hey hoe ver ben je dan? Ik kreeg gelijk een echo bij de intake en die is bij onze praktijk rond de 8/9 weken. En hoezo niet levensvatbaar? Of bedoelde ze dat je het hartje nog niet kan zien kloppen?
Niks van aantrekken!

ik ben vandaag 8wk en 3 dgn, en dinsdag 9 weken. Maar normaal maken ze de eerste echo pas rond 11 weken zei die vrouw. En ze zei echt van ja het is nog niet levensvatbaar, dus heel veel zekerheid kan het niet geven.
Wat is dat nou voor iets stoms :-S
Nou ik zet het van me af en hoop echt dat we dinsdag een andere vrouw hebben met de echo.

Nou meid, wees blij dat je al een keertje hebt kunnen gluren naar het wondertje in je buikje! Ik had mijn eerste echo ook met iets meer dan 9 weken. Ik zag het hartje wel kloppen en het bewoog ook heel eventjes. Het was apart en bijzonder om naar binnenkant buik te kijken, maar mijn VK zei inderdaad ook dat je met 11 weken gewoon veeeeeel en veeeel meer ziet, en de echo dus eigenlijk wat leuker is. Ik mocht eigenlijk volgende week terug (12 weken en 3 dagen) maar heb door omstandigheden de afspraak moeten verzetten naar een weekje later. Dan zien we echt al een babytje... dus dat wordt genieten!

Trek het je niet aan wat de VK zei. Als het goed voel.... dan is het toch goed. Ook klopt het hartje bij het ene kindje sneller dan bij het andere. Een vriendin van me kreeg een baby, en het hartje ging pas kloppen nadat ze 9 weken en 5 dagen zwanger was.

liefs en veel plezier met de volgende echo!

Terug
Bovenaan