eerste keer naar de VK

Hey meiden

Ik mag dinsdag voor het eerst naar de VK krijg dan me intake en a.s donderdag krijg ik me eerste echo.
Vind het toch wel een beetje eng en kijk er toch wel een beetje tegen op en aan de andere kant heb ik er super veel zin in.
Dit is mijn eerst zwangerschap en heb echt geen idee wat me allemaal te verwachten staat.
heb ook nog nergens echt last van ben wel met vlagen misselijk en heb soms een beetje pijn in me buik lijkt een beetje op ongi pijn

liefs

het is altijd spannend de eerste keer hoor, ben van de vierde zwanger, maar vond de eerste keer bij de vk gewoon weer spannend. Ik mag maandag voor mijn termijnecho, dat vind ik echt super spannend, vooral omdat ik graag wil weten of alles goed gaat daar binnen en stiekum ook graag zeker wil weten dat er 1 kindje zit.
Nou goed meid herkenbaar dus
knuffels

Ok ik ken het. Had precies hetzelfde. Voel me ook helemaal niet zwanger. Want heb nergens last van. Had afgelopen didag mijn intake en echo. Als je het dan ziet en vooral als je het hartje van de kleine zoo snel hoort gaan. Sooo in love.

Maar ja ik laat ook alles maar een beetje op me afkomen. Mis is het wel makkelijk wat dinge op te schrijven wat je wil vrage, want k was na de echo in al mijn enthousiasme al mijn vragen vergete en dacht in de auto shit dat had k nog wille vrage en dat. Haha . Maar ja. Heel veel succes didag! En dodag! Spannend allemaal he! X

Het is voor mij ook allemaal nieuw! Ik laat het voor het grootste deel op me afkomen, al vraag ik wel een enkele keer wat aan een collega van mijn, die al wel moeder is. Toch wel geruststellend af en toe. Ik wist ook niet goed wat ik van een inwendige echo moest vinden, maar ik vind het allemaal meevallen.

En zo leuk om die kleine te zien! Succes di&do!!

Het blijft idd spannend. Ben nu zwanger van de 2de. Vandaag bij vk geweest, en die ging proberen om naar het hartje te luisteren. Mijn hartslag was het enige wat te horen was. Is nog vroeg natuurlijk, maar je maakt je wel gelijk zorgen. Maar ik heb dus wel veel last van misselijkheid, dus komt het vast goed. Volgende week woensdag termijn echo.

Terug
Bovenaan