eerste keer naar gynacoloog geweest......

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

iedereen die zwanger is heel erg gefeliciteerd he!! geniet ervan...

nou ben gisteren voor de eerste keer naar de gynacoloog geweest, omdat ik door de huisarts was doorgestuurd. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil en nog maar 6 keer ongesteld geweest.
Gisteren heb ik een inwendige echo gehad om te kijken hoe alles eruit ziet, ik moest op een stoel gaan liggen met de benen in de beugels.. jeetje das wel erg raar hoor. maarjah
Mijn baarmoeder zag er mooi uit en kon ook zien dat er een eitje op springen stond, dus wij moesten gisteren vrijen op doktersadvies whahaha, ik snapte er helemaal niks van omdat ik nog geen cyclus heb gehad van 28 dagen nu ben ik 2 weken geleden ongesteld geweest, dus betekent dat ik deze maand wel goed zit.
Ik zei dat zal nu wel heel toevallig zijn dan, toen zei de arts gelijk dit is maar eenmalig . En toen kwam het hij zei dat ik PCOS heb. dus ik baal er nu wel van. Als ik over 2 weken ongesteld word moet ik bloed laten prikken om te kijken naar de hormoon waardes en om het PCOS te bevestigen.
En mijn mannetje moet zijn zwemmers in leveren om dit na te laten kijken.
Over 3 weken moet ik weer naar de gynacoloog en dan  geen ze een  foto maken van eierstokken en baarmoeder  en gaan we waarschijnlijk beginnen met clomid.

Maarjah ik hoop nu gewoon dat ik nu zwanger ben en ik niet meer daarheen hoef maarjah houd er geen rekening mee.

wie heeft er nog meer PCOS en ken me iets meer vertellen, zijn jullie gewoon zwanger geworden en hoelang duurde het bij jullie!

liefs kim

hoi Kim,
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat je hier op het forum 'als zwanger worden langer duurt' wel lotgenoten tegenkomt. Ik heb de afkorting daar tenminste wel eens gelezen,

groetjes
Patricia

Hier nog 1 met pcos.
Ik slik sinds 1,5 maand actos. Kreeg eerder metformine maar was nonstop in de race hihi.
Het resultaat is dat ik nu op dag 10 (vandaag dus) al cervixslijm heb geconstateerd!
Zie het allemaal nog wel even aan en ga nergens van uit maar kan er neits anders van maken.
Bij onze eerste kreeg ik clomid. Dat heb ik 3x gehad en was toen zwanger.
Je kunt er dus prima zwanger mee worden.
Ben zelf al moeder van 2 kids en wij gaan nu voor nummer 3.

Groetjes Mamaloe

Hee Kim,

Je bent er weer..! Wat balen dat het zo is gelopen bij de gynaecoloog! Je had er wel wat meer van verwacht he?
Is het al zeker dat je PCOS hebt? Ik heb begrepen dat het over kan gaan dus ik hoop het maar voor je!! Maar het schijnt wel dat als je clomid krijgt je dan meer eitjes hebt, hopelijk zit er een goede bij!!! Succes meid!!

Ik ben inmiddels ook weer bij de gyn geweest.. Had wel goede eitjes opeens maar weet nog niet of ik een eisprong heb gehad.. Ik verwacht dit weekend mijn ongi.. Had vandaag heel klein beetje bruin slijm maar verder niet.. Heb wel getest vanmorgen (beetje te vroeg maar kon het niet laten) maar het was wel negatief... Verwacht dat de RD gewoon komen binnenkort. Ik heb wel erg veel last van mijn borsten al een 1,5 week, dat wordt steeds meer.. En ben ontzettend moe, maar goed moet mezelf maar niet gek maken!

Ik hoop echt dat het snel zal gaan en dat de clomid aanslaat!!
Succes!!!
Liefs Anne

heey anne,

Ik ben blij je weer te zien hier....
Het is nog niet helemaal zeker, het bloedonderzoek moet het nog bevestiggen, maar alles wees er eigenlijk op. Dus ik hoop natuurlijk altijd dat het niet zo is maarjah je weet niet he.
Ik moest woensdag op advies van de dokter vrijen maar das echt heel raar hoor hihi.
en gisteren had ik idd heel veel slijm echt van die klonten ( vieze praatjes  he haha).
enjah vandaag nog maar een keer gedaan en echt al de hele dag weer veel slijm dau jah ik heb nu echt wel een eisprong gehad, en nu afwachten he. Ik hoop dat ik niet ongie word over 2 weken en hoef dan ook geen test te doen..
Duim je mee? ik duim ook zeker voor jouw hoor! Wie weet meid, misschien is het nu echt wel raark!! ik hoop het voor je meissie

liefs kim

Hee!

Ik hoop dat je helemaal niet ongi wordt over twee weken en dat je dan lekker zwanger bent! Lastig he dat afwachten! Zou wel fijn zijn als het nu raak is, dan hoef je ook niet al die onderzoeken enzo... Ik duim voor je hoor!!!!!!

Ik had vrijdag  getest en toen was ie niet binnen 5 minuten postief, maar ik zag m vanmorgen in de prullenbak liggen en toen stonden er duidelijk twee strepen op.....
Maar dat telt vast niet meer.. Maar ik heb vandaag mijn nod, dus vanmorgen toch weer getest, en toen een tweede heel  licht streepje..! Dus ik weet het niet helemaal... Ik wacht nog maar ff, ik mag donderdag de gyn bellen of ik echt een eisprong heb gehad, daar ben ik wel benieuwd naar, denk dat ik dan ook nog een keer ga testen, niet eerder... Misschien staat er dan donderdag wel een heel duidelijke streep....... pfff.. ik hoop het maar!

Wij hebben deze keer ook "op commando" geklust. De gyn zag bij mij ook eitjes en we moesten daarom ook klussen om de dag, hebben we goed volgehouden dus wie weet.. Maar raar is dat he, op een gegeven moment had ik er ook niet veel zin meer in. Maar ja je wilt toch een kindje dus toch maar klussen... Spannend...(not!)

Ooooh, ik ben toch wel een beetje in de war van dat lichte streepje.. Ik kon m echt duidelijk zien.. Nou wact nog wel ff af! Jij ook sterkte en succes met wachten!!!!!!

Liefs Anne!

Terug
Bovenaan