Eerste keer naar KDV

Anouk heb ik vanmiddag naar het KDV gebracht om te wennen. Ik heb haar om 1 uur gebracht en een klein half uurtje staan praten met de groepsleider daar er slechts 3 andere kindjes waren, en die sliepen. Ik heb het volgehouden tot half 3 en ben toen gaan bellen. Onze dame lag al 3 kwartier te slapen! En nu stik ik van de zenuwen. Mijn man komt over een half uur thuis en dan gaan we haar halen! Hij moet zich dan wel nog omkleden dus ik zal m flink achter de vodden zitten!

Nog een weekje en dan moet ik, na 5 maanden thuis zitten, weer aan het werk. Dat zal wennen zijn! De tijd is zooooo snel gegaan he! Ongelofelijk. Zo zijn we nog aan het vertellen over de bezoeken bij de gyn en vk, de echo's en alle kwaaltjes, en zo moeten we weer aan het werk. Anouk is nu al 3,5 maand oud. Dat gaat echt zo snel als dat men zei. Ik kon dat niet geloven. Ik pak haar vaak vast om te knuffelen en zeg dan tegen haar dat ik er goed van moet genieten nu ze nog een babietje is! En dan begint ze te lachen! Heerlijk.....

Zo, even gekeuvel van een verliefde mama!!!

ohhhh, meid, wat moeilijk he?
Ik vind de tijd ook zo snel gegaan. Het is gewoon al weer bijna een jaar geleden dat we op het forum begonnen te schrijven. As maandag is mijn conceptie datum ( met dank aan Babette, die de link daarvoor had)

Ja dat gaat echt vliegensvlug. En die kleintjes doen zo veel in die eerste tijd. Als ik zie hoe Roosmarijn nu al gegroeid is en wat ze al doet. Niet te geloven.
Voor mij duurt het gelukkig nog even voor ik haar naar de opvang hoef te brengen. Pas na de zomervakantie. In september dus. Heerlijk nog even elke dag van haar genieten.

Liefs,

Het was goed gegaan! Ze had lekker geslapen en daarna nog wat gegeten. We zijn haar tegen half 6 gaan halen. Ze vullen daar iedere dag een boekje in met wat ze hebben gedaan, met wie gespeeld, hoeveel gegeten en eventuele bijzonderheden. Het was zo leuk geschreven! In de ik-vorm. et begon met het volgende: 'Mijn eerste dag bij Catootje, ik kijk mijn ogen uit! Ik ben een beetje moe dus ik ga even slapen.' Leuk he!
Maar ik was blij toen ik haar weer zag en vast kon pakken. at gaat wat worden volgende week....

PS: Catootje is de naam van het KDV, dat moge duidelijk zijn.

Hai,

ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken. Wout gaat in september pas naar het kinderdagverblijf. Ik ben al begonnen met werken maar kan het nu oplossen met mn ouders, schoonzusje en mn man die vrij pakt. Ik vind hem nog zooo klein. En dan kinderdagverblijf... Nee, gelukkig nog even niet.
Fijn dat het goed ging. Leuk he? Zon boekje...

liefs Natasja

Terug
Bovenaan