Anouk heb ik vanmiddag naar het KDV gebracht om te wennen. Ik heb haar om 1 uur gebracht en een klein half uurtje staan praten met de groepsleider daar er slechts 3 andere kindjes waren, en die sliepen. Ik heb het volgehouden tot half 3 en ben toen gaan bellen. Onze dame lag al 3 kwartier te slapen! En nu stik ik van de zenuwen. Mijn man komt over een half uur thuis en dan gaan we haar halen! Hij moet zich dan wel nog omkleden dus ik zal m flink achter de vodden zitten!
Nog een weekje en dan moet ik, na 5 maanden thuis zitten, weer aan het werk. Dat zal wennen zijn! De tijd is zooooo snel gegaan he! Ongelofelijk. Zo zijn we nog aan het vertellen over de bezoeken bij de gyn en vk, de echo's en alle kwaaltjes, en zo moeten we weer aan het werk. Anouk is nu al 3,5 maand oud. Dat gaat echt zo snel als dat men zei. Ik kon dat niet geloven. Ik pak haar vaak vast om te knuffelen en zeg dan tegen haar dat ik er goed van moet genieten nu ze nog een babietje is! En dan begint ze te lachen! Heerlijk.....
Zo, even gekeuvel van een verliefde mama!!!
Nog een weekje en dan moet ik, na 5 maanden thuis zitten, weer aan het werk. Dat zal wennen zijn! De tijd is zooooo snel gegaan he! Ongelofelijk. Zo zijn we nog aan het vertellen over de bezoeken bij de gyn en vk, de echo's en alle kwaaltjes, en zo moeten we weer aan het werk. Anouk is nu al 3,5 maand oud. Dat gaat echt zo snel als dat men zei. Ik kon dat niet geloven. Ik pak haar vaak vast om te knuffelen en zeg dan tegen haar dat ik er goed van moet genieten nu ze nog een babietje is! En dan begint ze te lachen! Heerlijk.....
Zo, even gekeuvel van een verliefde mama!!!