Eerste keer naar sinterklaas geweest

Jaaaa.... het kan niet vroeg genoeg beginnen he!

Gisteren zijn we met de kleine man al de eerste keer naar de sint geweest op het werk van mijn man. Was op zich wel gezellig en leuk, maar Stan heeft er natuurlijk niet veel van meegekregen.

Er waren gelukkig nog meer baby's/.. Wat wel op viel is dat Stan de jongste baby was, maar wel groter dan 3 andere baby´s hahahaha

liefs

Karlijn heeft vandaag voor het eerst bij de sint op schoot gezeten. Ze heeft er niks aan maar is wel leuk voor de foto..hihihihi

Had Stan ook de baard van Sinterklaas te pakken? Karlijn had de baard goed vast. Tja ze trekt ook maar wat graag aan mijn haar, sinds haar geboorte heb ik mijn haar standaard vast anders hou ik geen haar meer over..hihihi

Wij zijn ook gister geweest :).
Gelukkig hadden ze een hele baby/peuterzaal ingericht met kussens op de grond en heeeeeeeel veel speelgoed. Verder heeft Julia "gespeeld" met een ventje die 3 dagen jonger is dan haar, erg grappig!
Leuk hoor, dat we hier nu ook naar toe "mogen"!

Liefs Marit

@ Essje1980: Nee Stan lag te slapen hahaha dus geen baardgetrek voor hem :D

@ Truckerbabe: Veel plezier!!!!!

@ Maritd: EEEENIG niet? heerlijk om zelfs babies al te zien spelen!

Leuk, he! En als ze ouder worden, wordt het steeds leuker... Mijn oudste is nu 3,5 en ook wij waren bij de Sint van mama's werk. De twee kleintjes waren ook mee, maar hebben vooral geslapen. Maar mijn zoontje was helemaal gek van Sinterklaas, stond steeds vooraan en kletste maar door tegen de Sint, zo leuk om te zien..
Veel plezier!

Terug
Bovenaan