eerste keer ongi

Hoi meiden,

Vanaf afgelopen vrijdag verlies ik bloed, maar sinds zondagavond is het net of ik leegloop. Ik was er al op voorbereid dat de eerste keer na een miskraam heftig was, maar zo erg?! Hoe lang duurde het bij jullie? En blijft dat zo erg bij de volgende cyclussen?
Ik was trouwens 12 weken zwanger toen ik de miskraam kreeg en na 19 dagen alweer ongesteld, da's toch ook wel snel hè?!
Ik hoop dat jullie wat ervaringen met me willen delen!

Liefs, el.

Hoi El,

Soms kan het wel snel gan ja. Bij mij duurde mijn 1e ongi ook langer dan normaal. Maar is daarna wel weer normaal geworden. Nu kun je eindelijk weer eens uitgaan van je normale vruchtbare periode. Veel succes met klussen dan!!!

Liefs Claudy

Hoi El, ik heb precies hetzelfde meegemaakt en kreeg ook na 19 dagen bloedingen, al denk ik niet dat dit een ongesteldheid is geweest,want daarna duurde het 6 a 7 weken en werd ik volgens mij echt ongesteld.Verwarrend allemaal.Succes meid.
Liefs Yvon

Hi El,
Ik kreeg een week na mijn curretage een bloeding die een week duurde en toen na 2 weken weer. En die bloeding noem ik maar mijn eerste ongi. Die was heftig, geen pijn ofzo, maar veel bloedverlies op de 3e dag, vooral. De tweede keer overigens ook. En ook langer, 6 dagen, terwijl het normaal zo ´n dag of 4 duurt. Ik hoop niet dat het zo blijft.
Sterkte.

Terug
Bovenaan