eerste keer PeuterPlaza (met foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

vandaag zijn we voor het eerst naar PeuterPlaza geweest. We zouden eigenlijk vorige week al gaan maar toen had Marissa een hele slechte nacht en zijn we lekker thuis gebleven. We waren er om 09.00 uur en Marissa mocht eerst lekker zelf spelen. Voor de ouders was er koffie en thee. na een half uur werd er aan tafel fruit gegeten. Het is de bedoeling dat iedereen 1 stuks fruit meeneemt en dat word in stukjes gedaan en over de schaaltjes verdeeld. Marissa vond het heerlijk en kreeg zo ook allerlei fruit dat ik thuis niet geef. Alleen sinaasappel vond ze echt vies. Daarna limonade uit een gewone beker en toen was het tijd om te gaan verven. Met een kwast, dat had ze nog nooit gedaan maar vond ze wel leuk om te doen. Ze wilde wel alleen op schoot zitten en niet op de stoel maar dat komt nog wel. Na het verven nog liedjes zingen en dansen in de kring en toen was het alweer tijd. Ik en Marissa vonden het echt helemaal geweldig, en dat voor maar 0.70 cent per keer. We gaan hier dan ook wel echt een gewoonte van maken. Ik voeg nog foto's bij van het verven.

groetjes Linda, mv Marissa 16.5 maand

Hoi Marissa,

Wauw, wat heb jij het leuk gehad zeg en wat een leuke foto ´s! Ziet er heel gezellig uit hoor! En mama heeft ondertussen natuurlijk lekker zitten babbelen met de andere mama ´s? Je was zeker wel moe na je ochtendje spelen?
Na de grote vakantie mag ik met mijn grote broer mee naar de peuterspeelzaal en daar heb ik nu al zin in! Als ik al die kindjes zie als ik mijn broer wegbreng wil ik ook mijn jasje uit en daar blijven, maar ik mag nog niet.....

dikke kus van ilona

dat ziet er gezellig uit!

Ik wou dat ze dat bij mij in de buurt ook hadden, en voor maar 70ct... geen geld!

Hehe, eindelijk weer een topic van Linda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus het was een geslaagde ochtend, het ziet er ook erg gezellig uit!
Wij hebben niet zo iets, alleen een peuterspeelzaal.

Groetjes Linda

Ziet er erg leuk en gezellig uit!!
Jammer dat ze dat hier niet hebben!!
Hier hebben ze alleen peuterspeelzaal en daar moeten we
nog eventjes mee wachten!!

Groetjes Samiera

Hee hallo!

ziet er idd errug gezellig uit! Hier ook voor het eerst naar een "playgroup" geweest! Niet zo georganiseerd als bij jullie maar was wel erg leuk.
het was in een vrij grote hal waarvan de helft een houten vloer had. Daar werd allemaal speelgoed neer gezet zoals een glijbaan en heel veel van die loop autootjes en een aardig groot keukentje met kookgerei etc. De andere helft van de zaal was gewoon vloerbedekking met tafels/stoelen en daar zaten de moeders lekker aan de koffie/thee. Iedereen had wel wat meegenomen zoals koekjes ofzo.
Alice heeft eerst een half uur op schoot gezeten en de boel een beetje bekeken maar toen ging ze er al kruipend van door! heeft anderhalf uur niet naar me omgekeken en alleen maar gespeeld! Was helemaal verbaasd en dus zeker voor herhaling vatbaar! Met name ook nu in de winter, we zitten dan toch bijna de hele dag binnen, wel lekker om even ergens heen te gaan!

Groetjes Alberdien en Alice

Terug
Bovenaan