Eerste keer raak??

Ik ben pas gestopt met de pil.
Na de eerste gemeenschap rond de periode van mijn eisprong heb ik snel genoeg last gekregen van ontzettende buik krampen, misselijk heid, pijn in mijn rug wat uitstraalt naar mijn rechter been, pijnlijke borsten, temp. die ligt boven de 37, niet zo'n goede eetlust, moe.
Kunnen dit symptomen zijn van een evt. zwangerschap?? Moet volgende week dinsdag ongesteld worden??
Wie kan mij verder helpen... of wie herkend dit??
 
hoi hoi,het zou goed kunnen ,ze zeggen dat als je net gestopt ben je heel erg vruchtbaar bent,maar je lichaam kan je ook bijhoorlijk in de maling nemen,heb ik ervaring mee,je hebt wel de verschijnselen,,maar zou toch even wachten tot je ongi gr manuela
 
Het kan ook komen omdat je gestopt bent met de pil. Je lichaam reageert heel anders op de pil dan op "eigen hormonen". Die temperatuur is heel normaal. De dag dat je ongesteld wordt of een halve dag ervoor daalt je temperatuur weer naar de temperatuur van je eerste dag van je cyclus.
 
Hallo,

Ik ben ook net gestopt en heb ook overal last van. Heb nu het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Hoop natuurlijk van niet. Ik zou het maandag moeten worden, spannend!
Nou succes ermee.....
 
Ik voelde ook veranderingen in mijn lichaam, het was duidelijk dat ik de pil niet meer slikte. Maar het voelde hetzelfde als de dagen voordat ik ongesteld moet worden, en ik werd ook ongesteld. Wat je voelt kan dus van alles zijn, helaas! Het blijft afwachten.
 
Terug
Bovenaan