Eerste keer vk

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben vanmorgen eerste keer bij vk geweest. Volgens haar ben ik 9 september uitgerekend. Ik had het via babybrabbel uitgerekend en die zei 7 september, maar ja. t is toch maar ongeveer, want t komt als t klaar is
Verder weinig nieuws, was nog te vroeg om harte te kunnen horen dus alleen maar gekletst. Heb 15 februari eerste echo. Daar hoop ik dan eindelijk het eerste teken van leven te krijgen.

Groetjes jojo

Hoi Hoi,  
ik moet volgende week donderdag voor mijn eerste bezoek en de week er op 13-2 voor de inwendige termijnecho. Hoop ook zo dat we dan wat kunnen zien. Vandaag de DvD die ik van moeders voor moeders gekregen heb bekeken en die ontwikkeling is echt magisch om te zien.
Leef met je mee naar die week.

Hoi Jojo,

Ik heb vandaag ook mijn eerste afspraak gehad bij de VK en kreeg ook een echo.
Ben 8 wkn en 1 dag en uitgerekend op 7/9, ik had zelf berekend 8/9, maar net wat je zegt, het komt als het komt..
Bij mijn zoontje liep ik 10 dgn overtijd en mijn dochtertje kwam 3 dagen eerder... dus we zien wel.
Ik moet 25/2 voor de tweede echo (12wkn). Gelukkig konden we op de echo het hartje zien kloppen dus dat was wel een hele geruststelling.

Groetjes KMD

Hoi,
Net de verloskundige gebeld... toch wel spannend hoor! we hebben de 21e de eerste afspraak en 2 dagen later de termijnecho...
Kan bijna niet wachten!
Groetjes, J

ik moet de 11e weer voor een 3e controle vind toch elke keer weer spannend hoor of het hartje nog klopt enz

Terug
Bovenaan