Eerste keer zwanager en erg onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik zou me eerst eens even voorstellen. Ben Martine ben 24 jaar net getrouwd in Februari en was altijd aan het spiraal.HEb die er 2 maanden geleden eruit laten halen en was na 1 ker ongesteld te worden gelijk zwanger.

ik weet eigenlijk net pas dat ik zwanger ben   5 weken en 3 dagen ben ik zwanger :)  
dus ik vind het allemaal erg spannend.
ik heb wat vraagjes aan jullie.

als ik ontlasting heb( wat ik nu bijna dagelijks heb soms 2x per dag) normaal 3x in de week) is de kleur beetje geelachtig?! is dit normaal.ik heb ook ontzettende krampen in mijn buik.
ook hier ben ik onzeker over. hoort dit erbij?! en als je een miskraam krijgt. wordt je dan ongesteld?! of niet?!

sorry dat ik jullie overstelp met vragen maar ben gewoon erg onzeker!

dank je wel!

groetjes martine

Hai,

Van harte gefeliciteerd me je zwangerschap!
Geelachtige ontlasting komt me bekend voor had ik ook in het begin. Ik ben toen meer (ijzerhoudende) groentes en veel fruit gaan eten en toen was het zo weer weg. Ik weet niet of et daar mee te maken heeft, maar ik had toen zelf bedachtdat het misschien een beetje ijzertekort kon zijn.
En je darmen kunnen inderdaad ook erg vreemd doen in het begin. De een verstopt de ander gaat juist aan de race. Het hoort er allemaal bij.

groetjes,
Wietske

Bedantk voor je snelle reactie.

oh gelukkig dat het er allemaal bij hoort ik ben gelijk bang dat het allemaal niet goed gaat in mijn buik.
ik eet veel fruit en gevarieerd voor mijn doen.
maar ik zou inderdaad even aan het ijzer gaan dat kan nooit kwaad.
stom he dat je bij elk pijntje denkt: oh jee straks gaat het fout,,, zou dit nog weggaan?

hoi martine,

Ken je gevoel, ineens voel je allemaal dingen die er eerst niet waren, ik ga zelfs af en toe aan mezelf twijfelen of dat het niet tussen mijn oren zit.
maargoedd wel fijn dat er hier altijd wel iemand is die raad weet!!
nou succes en maak je niet te druk he!!! xx

ha Martine ten eerste gefeliciteerd hoor, mag ik je aanraden kijk elke zwangerschap is anders ik verwacht de 4de en heb ook 4 verschillende zwangerschappen en zat en nu soms ook nog met veel vragen en onzekerheden , ik zou je willen aanraden een heel mooi goed duidelijk boek over zwangerschap aan te schaffen daar sttaan vaak al zoveel antwoorden op je vragen in daar word je meteen al geruster van , zelf heb ik een boek ,,het grote wonder,, daar staan prachtige foto,s in en het boek ,,zwanger en zo ,, boordevol meestgestelde vragen en antwoorden per maand en wat je te wachten staat en zo , ik zou er beslist 1 aanschaffen , vooral omdat het je eerste is ,ik weet nog hoe onzeker ik toen was en hier op het forum ben ik ook al geruime tijd actief bij de april moeders k,ben nu een week over tijd ben aan het aftellen....... k,zoe zeggen geniet van het kleine wondertje in je buik ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe en stel je vragen gerust hoor dat doen we allemaal hier zo ,veel liefs Alien

Lief zeg dank je wel

ik heb een boek van mijn collega geleend
het 9 maanden boek en daar haal ik ook wel dingen uit maar daar staan geen ervaringen in.
ik zou jullie nog vaak raadplegen haha

groetjes martine

EN GENIETEN GA IK ZEKER!

Hoi Martine,

Proficiat met je zwangerschap!!!
Ja,klachen die horen er wel bij de één heeft er meer last van dan de andere.
Maar er groeit ook iets in je buik, wat zo bijzonder is dat je lichaam daar erg aan moet wennen vandaar!!!
Ben zelf vandaag 9 weken zwanger van ons eerste kindje!!
En voel ook van alles, de ene dag meer last dan de andere.
Maar probeer er van te genieten!!!

Succes hë!!!!

Groetjes Sandy

ik heb precies het zelfde ben precies 5weeken vandaag[25 april]
en ik heb soms steeken in mijn buik .
ik mdenk dan ook gelijk dat het fout is maar dat is dus niet zo.
groetjes n

Terug
Bovenaan