A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal.
Ik zou me eerst eens even voorstellen. Ben Martine ben 24 jaar net getrouwd in Februari en was altijd aan het spiraal.HEb die er 2 maanden geleden eruit laten halen en was na 1 ker ongesteld te worden gelijk zwanger.
ik weet eigenlijk net pas dat ik zwanger ben 5 weken en 3 dagen ben ik zwanger
dus ik vind het allemaal erg spannend.
ik heb wat vraagjes aan jullie.
als ik ontlasting heb( wat ik nu bijna dagelijks heb soms 2x per dag) normaal 3x in de week) is de kleur beetje geelachtig?! is dit normaal.ik heb ook ontzettende krampen in mijn buik.
ook hier ben ik onzeker over. hoort dit erbij?! en als je een miskraam krijgt. wordt je dan ongesteld?! of niet?!
sorry dat ik jullie overstelp met vragen maar ben gewoon erg onzeker!
dank je wel!
groetjes martine
Ik zou me eerst eens even voorstellen. Ben Martine ben 24 jaar net getrouwd in Februari en was altijd aan het spiraal.HEb die er 2 maanden geleden eruit laten halen en was na 1 ker ongesteld te worden gelijk zwanger.
ik weet eigenlijk net pas dat ik zwanger ben 5 weken en 3 dagen ben ik zwanger
dus ik vind het allemaal erg spannend.
ik heb wat vraagjes aan jullie.
als ik ontlasting heb( wat ik nu bijna dagelijks heb soms 2x per dag) normaal 3x in de week) is de kleur beetje geelachtig?! is dit normaal.ik heb ook ontzettende krampen in mijn buik.
ook hier ben ik onzeker over. hoort dit erbij?! en als je een miskraam krijgt. wordt je dan ongesteld?! of niet?!
sorry dat ik jullie overstelp met vragen maar ben gewoon erg onzeker!
dank je wel!
groetjes martine