Hii!Na 2 jaar proberen ben ik eindelijk voor de eerste keer zwanger! De eerste test (ultra vroeg CB) was vorige week vrijdag geleden negatief. Woensdag was 1 dag na NOD en ik dacht, laat ik toch nog een keer testen. Ik had verder geen symptomen.Dit keer de goedkope bij de Etos gehaald. Ik zag de C streep flink kleuren en ik was eigenlijk de boel al aan het opruimen totdat ik ineens een licht streepje zag. Nadat ik het hele forum had uit gepluisd had ik antwoord: een licht streepje is een streepje ?Maar ik wilde duidelijkheid, dus naar de AH voor een CB met tekst. Binnen een minuut “1-2 weken zwanger”. Heel tof, zo blij! Maar omdat ik verder weinig voel vind ik het erg spannend. Ik ben inmiddels aangemeld bij de verloskundige en het is nu nog 4 weken wachten op de echo.<br />Mijn vraag: wat doen jullie in de tussentijd om het te monitoren? Steeds testen of je nog goed scoort op HcG? Ik probeer vertrouwen te hebben in m’n lichaam en het los te laten (buiten gezond leven kan ik vrij weinig doen) maar tussendoor een bevestiging dat alles goed gaat zou wel fijn zijn ?<br /><br />